OT. semesteeeeer
Måste bara citera min läkare: "tänk vad skönt ändå, att du är så "frisk" att du kan ta semester." Syftandes på det faktum att jag lyckas ta mig till jobbet över huvud taget 
Men nu är det iaf bara 6 timmar och 22 minuters arbete kvar innan jag stämplar ut med ett JAHOOOOOO.
Eller åtminstone med ett litet försiktigt jeyyyyy…
Senär det 4 långa veckor av absoluta slappandet som gäller. Har sett till att få alla "måsten" gjorda redan INNAN semestern. Fy **** vad smart man kan va ibland
Så direkt när jag stämplat ut bär det av till Vänerns pärla för några dagar. (Mariestad alltså, för de som inte visste det
)
Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...
"Aliquando et insanire iucundum est"
Hääärligt, hääärligt!! 
Jag saknar mitt jobb x-tra mycket nu, tycker det är sååå skön känsla att äntligen få semester!! Man känner sig lite lyxig nästan..
Som sjukskriven är varje dag sig lik..man försöker ta sig igenom, mer är det inte..
Ha nu en kalas-semester, vila mycket och bara njuuut 
Trevlig semester.
Mvh.Lena

Njut nu av din semester, och gör bara det som du vill göra, låt andra göra det du inte vill hehe.
Själv saknar jag inte mitt jobb *nepp* 
Hoppas du får en bra semester.
~ mayolica ~
Just NU saknar jag inte mitt jobb, men jag vet att om fyra veckor kommer jag springa dit, eller åtminstone halta… Hör till de där konstiga människorna som faktiskt gillar mitt jobb 
Men först vila, vila, vila. Och vänja mig vid nya meduciner….

*5 ja man behöver ladda batterierna också. Hoppas du kommer och svara bra på nya meducinerna hehe
planen är nog att inte svara ALLS. De är till för att hjälpa mig sova 
Men frikort e bra skit iaf, hämtade ut meducier som skulle kunna bedöva o knocka en elefant, och jag betalade 10 kr….. till och med kassörskan kostade på sig ett litet fnitter

*7 uuuuuuuuups ja då är det ju inte så bra och svara eller babbla. Frikort är inte alls helt fel. Själv har jag ett konto på apoteket så jag betalar 160 kr i månaden. Skulle aldrig ha råd och hämta ut allt annars. Medicin är inte billigt….
nee, har man sen dessutom allergier så växer högen med recept ganska fort. Lyckas alltid pricka in värsta högen med recept samtidigt som vi får bonusen från jobbet (på våren) och sen är det inte långt kvar till frikortet.
Nä, nu e de kaffe som gäller och en tjoooock god bok