OT. Gomorron gott folk :)
Jaahapp, ny dag igen. Hos mig är det riktigt molnigt och regnar.
Idag har jag bara 1 plan att hålla. Ska hämta dotra från stan på em.
Min supergoa bonde sa igår att på fredag åker vi till Visingsö och dotra vill med. Jaaa, vad kul!! Vi brukar bara ta endagsturer, det passar oss, men nu sa han att det nog blir för jobbig för mig så vi bokade en liten stuga där och stannar en natt.
Ibland är han så rar så jag vet inte vad…
Åh,så omtänksamt!
Ha det så mysigt .
Kram

Det regnar och har sig, men va gör det, då får en va sol själv ju. Vilken bonde du har, gött när hjärtat finns på rätta stället. Men se för jösse namn till att han inte smugglar me korna…

Jajust jäädrar, korna..
Föser över dem till dig redan nu, sååååå, stanna där till lördag..
Kali - Leo, håll koll på dem, eran matte går inte o lita på!! *duttiga voffsar de där*

ååååå va roligt Kossor. Okey kastar ut allt i sovrummet där kan dom få bo så länge. Rusar till stallet och hämtar grejerna så en kan mocka. Ut och fixa hage i lekparken det blir bra det. Tjohoooo jag har blivit med kor
Kali och Leo !!!! detta är kor ingen hundras alltså, kom det ihåg.
*Ooppss, nu blir de bortskämda minsann..*
Hallå där, fäst dig inte för mycket vid dem nu, de ska ändå bli mat sen, jäpp…kanske på ditt fat, jojo.
wromm..där for Kali och Leo rusa efter…Var kossera för stora o leka med??…moahahahaha

mat
aldrig i livet. Här ska det inte ätas kossor inte *kliar Rosa under hakan* nedå lugn bara lugn ho skojar bara den däringa täringen*
Men jisses hundar, det går inte och ha dragkamp med en kossa eller jisses det gör det moahahaha Heja Rosa…..