OT Godmorgon 5 juli
Ny dag - ny utställning. Hoppas att det blir lite svalare idag. Det har ju SMHI sagt att det skulle bli och håller de inte det - ja, då kanske vi kan stämma dom =O)
Håller på med en del av de dagliga sysslorna och snart ska jag ta en kall dusch.
Ha en riktigt skön dag alla Firbrovänner.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Detsamma!Ska lämna min hund hos min mamma då jag åker på kryssning imorgon.
..Å vad trött jag är på min datorr! Tar ett par timmar innan den kommer igång varje moron, man får hitta på nya trix hela tiden. Längtar nästan till jul så tomten får komma med en ny..
Idag har jag inga planer alls, tar det som det kommer. Skönt att bara vara
.
Ha en bra dag allihop, ta hand om er!

Gokväller kära vänner
Vilken otroligt härlig dag det har varit. Jag och hundarna har varit ute större delen av dagen. La ett köttbullespår till dom (kleta in köttbulle i träd, lagom höjd) och gissa om dom gillar promenaden *skrattar*
Nu ska jag skriva ett avtal till nya matte som Trollet ska få. Hon får ju ha honom på en prövotid först.
Yvette
Hoppas att utställningen gick bra och att ni hade roligt. Grattar i förväg, tror säkert dom fick fina priser idag med.
kram Agnetha

Godkväll
Idag har vi haft strålande sol under förmiddagen och en del av eftermiddagen. Sedan blev det världens regn med åska som tillbehör. Snacka om att det var skönt.
alphinna: TACK för grattiset. Du hade rätt, vi fick fina priser idag oxå. Har skrivit om det i inlägget - OT Skryt
Ha en skön kväll.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever