Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1437 ggr
Paddiz
0

OT Godmorgon 4 juli

Vaknade för en timme sedan och vi har nu fixat en del av de dagliga sysslorna.

Ska köra om en halvtimme och då ska vi hämta upp min syster i Perstorp. Sedan fortsätter turen mot kattutställningen i Hässleholm. Katterna är fortfarande superfina i pälsarna och jag hoppas att det håller i sig.

För tillfället har vi öppet överallt och det är så svalt och skönt men bortåt förmiddagen så förstör givetvis solen detta sköna =O)

Ha en riktig skön dag mina Fibrovänner.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

fibro
0

Go morron, go morron..*gäääspar nöjd* Skrattande.

Har vaknat efter en jobbig natt med mycket värk och kramper/ryckningar i arm och ben..uuhh. Hörde åskan mullra och regnet slog mot rutan mest hela natten.

Så gick jag upp till en fantastiskt sval och klar morgon, inte en solstråle på himlen, yippiee. 17 grader visar mätarn. Måtte vi slippa solen, bara idag, så vi får andas. Värkfri är man ju inte, men det känns bättre i detta än hettan.

Jag hoppas alla får en sval, skön dag, nu ska jag sätta mig på verandan och dricka morronkaffe, jäpp Flört

Paddiz: Lycka till på utställningen, och ha framförallt kul :)

alphinna
0

Mörn alla glada svala mänsker

Här var vi uppe vid 06 och upptäckte att solf*n inte var närvarande, utan det var riktigt skönt. Hällde i mig en balja kaffe och annat sen bar det av till skogen med 2 glada hundar.

Hoppas nu att solen håller sig borta. Du fibro…haru fått nått i ögat efter jäppet?? *flinar sött

[Tassy]
0

God morgon, vaknade runt 06 efter en helvetesnatt pga grannen som haft inflyttningsfest, i dag hittade jag bilen saboterad efter festen. Totalt nersölad med spott, snus, sprit/öl/cider etc. Blir dyrt för grannen detta. Arg som tusan är jag också.

fibro
0

#2 Jäpp, fick en sketen insekt där, men jag va gla´ändå, jajamen.