OT Godmorgon 3 juli
Även idag är det sjukt varmt och jag håller på att dö. Nja, så farligt är det kanske inte men det är nära.
Vi ska bada fyra katter idag då de ska på utställning lördag och söndag. Efter det ska vi packa det sista och senare i eftermiddag ska jag till min nya läkare för första gången. Hoppas att han kan hjälpa mig.
Nu till er som funderar på om det blir för varmt för katterna på utställningen lördag och söndag. Vi ska vara i en ishall och det brukar inte bli så hysteriskt varmt. Kommer att ha med gott om vatten, kylklampar och varsin burfläkt till katterna. Skulle katterna bli varma så bryter vi utställningen.
Ha en skön dag *puh*
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

God förmiddag
Lycka till nu hos den nya läkaren.Hoppas han är av den förstående sårten som har läst på om Fibro.
Ta det nu lugnt vid badandet och låt Micke göra det mesta.Känns lite tråkigt att missa utställningen hade ju anmält Gangstern men så kom ju valpisarna så vi får vänta till hösten.Önskar er all lycka till på utställningen.Hoppas ni får ett par riktigt trevliga dagar
Hälsa Micke och barnen.
Kram Sylvia

Godmorgon på dig med Yvette
Här är det lika varmt också men inte lika soligt. Två utslagna hundar här som nyss fått duscha lite för och svalka av sig. Hoppas det går bra på utställningen. Ishallar brukar ju vara rätt så svala så det kommer säkert och gå bra.
Hoppas nu att den läkaren du ska träffa kan Fibromyalgi och kan hjälpa dig med det som behövs. Håller tummar och klor här för det…..
kram Agnetha
Godmorgon tjejer!
Hos oss har det hunnit både regna och åska kraftigt, så himla skönt! Men jag hann bara dra ur kontakterna på nedervåningen, så blixten nöp sambons dator och telefon på övervåningen.
Taskit för han men tur för mig, för det är hans arbets grejer och inte kopplade till hemnätet. *skadeglad*
Idag ska jag åka till lille Max och pussas, jäpp.
Lycka till med läkare och utställning och allt annat 

God förmiddag!
Änså länge är det varmt här, men bara 10 mil här ifrån har svalka infunnit sig. Det dröjer nog inte så länge innan den är här också. Molnen har redan kommit. Frågan är bara den, om det blir åska också. Jag hoppas att det inte blir det.
Idag ska jag försöka orka vara hemma. Det är på gränsen att jag behöver åka på akuten för att få bättre smärtlindring åt min nacke. Det är två disker som det är fel på. Saken blir inte bättre av att fibron är besvälig också på grund av värmen.
Jag hoppas att det går bra med kattutställningen Yvette och att den nya läkaren passar dig bättre Sylvia.
Ha det så bra alla.
Kram/Angelita

God eftermiddag i stugan
Här har det regnat och åskat, Så jädrans skönt i ca 10 minuter efter att det hade slutat. Ja och nu sitter vi här, hundarna och jag och svettas för det är nu lika varmt som tidigare *en kan bli tokig för mindre* eller tokigare ska jag väl säga *ler* Aja inte mycke och göra åt, bara och fixa till en jordgubbstårta och trycka i sig så blir en nog glad igen *jadå hundarna får också en bit så klart*
Angelita, skickar över en styrkekram till din nacke

Godkväll!Här har det regnat,vad svalkande det var.Nu har jag semester i 4 veckor,härligt!Ha det bra!

*6 Det måste vara skönt och få ha semester nu. Hoppas du får det skönt och bra väder, inta hängmattan med en god bok och lagom skvalmusik på radion, de är sommar de. Ha det bra du med

ophelia: Har varit hos läkaren och har skrivit ett nytt inlägg om det - Besök hos ny läkare.
Vad synd att vi inte får träffa dig och Gangstern. Hoppas att vi snart ses igen. När det gäller badet så gick det bra och jag är kanonnöjd med badandet. Lite trist bara att Lillegutt slängde en del päls - kanske vi kan byta från Perser till Sphynx. Håll nu tummarna att pälsarna håller hela helgen - det blir lätt lockar när det är så varmt. TACK för lyckönskningen.
alphinna: Så skönt för dina hundar att få duscha sig svala. Jag hade gärna varit hund hos dig =O) TACK för lyckönskningen inför helgen. Som jag skrev till ophelia så har jag startat ett nytt inlägg om mitt läkarbesök.
fibro: TACK för lyckönskningen. Hoppas att ditt besök hos Max gick bra. Tråkigt för sambons dator men ibland blir det så med det naturliga. Jag hade velat ha ditt regn men åskan kunde du behålla - jag är åskrädd.
Angelita: Du kan väl skicka iväg regnet till oss om det kommer till er. Åskan får du behålla. TACK för dina ord om utställningen. Hoppas att du blir bättre i nacken.
rockygubben: Du får gärna skicka regn till oss i Klippan. Skickar du imorgon så skicka det till Hässleholm. De andra utställarna blir nog ilskna men det skiter jag i =O) Hoppas att du får en trevlig semester.
Nu är det snart dax att hoppa i säng. Ska upp tidigt imorgon.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
God kväll, så trött så jag ser i kors, inne i värsta arbetsveckan på hela sommaren nu *pust*… god natt
Oj, oj, kissa, borsta tänderna och gå och lägg dig nu
.
* langar över en fläkt, såååå.
Natti, natt