OT R.I.P Kungen av pop
Vila i frid, Michael Jackson.
I natt tog en era av pop slut. Kungen av Pop gick bort, 50 år gammal.
Härtet stannade till. Många är fansen som sörger nu över hela världen, krossade drömmar om att få se honom åter igjen på scenen, men även värre utsikterna till att aldrig mer få ta del i hans musik.
En epok är över. En stjärna har slocknat här nede och farit hem.
Vila i frid.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Ja det är sorgligt. Vila i frid…
Min favvo..så sorgligt.
Hans moonwalk. hans dans. hans musik
.

Det är overkligt.

RIP, otroligt stor artist. Han kommer att vara så saknad, tur att hans musik lever kvar !
En stor artist som jag tror många av dagens artister har honom att tacka för att de idag står på scen.i Himlen har de fått moonwalk att
kolla på..R.I.P
Trots att jag är hårdrockare i själ och hjärta har även jag minnen bundna till hans musik.
Måtte bara media låta familjen få sörja i fred oxå.
R.I.P
Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...
"Aliquando et insanire iucundum est"
Min idol är borta! Sorgen går inte att beskriva i ord! Ända sedan jag fick reda på nyheten i måndags har hjärtat hoppats att det skulle vara ett sjukt "PR-trick" medan hjärnan chockerat har insett faktum.
Nu när värsta chocken har lagt sig kommer sorgen och tomheten! Att aldrig mer få ta del av ny fräsch musik, att aldrig mer få chansen att se honom live och att aldrig mer få se honom dansa! Jag sörjer även personen Michael som var en av de vackraste människor jag sett, men även en av de trasigaste.
Jag har älskat Michael och hans musik i drygt 20 år. Nu är han borta!
Tomheten är större än jag kunde ana!
H. Thea
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se