klagomur
jag mår skit i dag.. bara jag rör mig lite så skakar jag i hela kroppen av värk.. jag vill bara gå och gömma mig och sitta och gråta i flera timmar.. Vad jag än gör i dag gör så ont så jag tror jag ska krivera…
Varför ska man ha sån här jävla skit.. fibro och hypermobilitet som gör svin ont..
varför kan man inte få må bra.. jag orkar fan inte.. är så jävla trött på att inte kunna göra samma saker som dom i min ålder.. 30år.. Vad är detta för liv??
jag kan inte ta upp armen för att kunna klia mig på örat.. Och så sjukskriver dom mig inte.. men hur ska jag kunna jobba??? jag vill kunna jobba men jag vill ha ett liv.. Jävla tur att man är arbetslös..
Tårarna bara rinner på kinderna.. Jag orkar inte mer.. Jag gör inte det..
Kram J
Förlåt
// Nyfiken Jenny

Ja varför kan man inte få må bra, en fråga som man ofta ställer sig. Finns ju inget bra svar på det. Du måste börja acceptera att du faktiskt är sjuk, du kan inte göra som alla andra. Det är svårt, jag vet det men för och komma vidare så måste du börja där….
Förlåt om jag kommer med en massa pekpinnar, hoppas du tar dom rätt. Vet hur jäkligt det kan vara vissa dagar. Jodå du orkar, man orkar mer än man tror. Torka tårarna nu och ta en fika *kastar över en snorduk* och så skriver du igen när du har snytit dig och fikat klart….
skickar över en svettig styrkekram.
Livet kan kännas bra orättvist vissa dagar, vi vet. Hoppas det snart känns lite ättre.
Själv vet jag inte riktig hur min fibro mår. Jag har för mycket huvudvärk av värmen för att känna efter tror jag..
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Skickar dig stärkande kramar #0.
Livet är grymt ibland. Det är vi många som vet.
Håll ut det kommer att bli bättre för dig.