Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1758 ggr
angelica75
0

Huvudet

Alltså nu håller jag på galen. Skallen känns som bomull och jag vet inte vad jag tänker. Jag finner inga ord ibland. Jag glömmer bort vad jag ska göra. Det känns som att jag ska explodera. Blir inte bättre av att barnen tjatar om allt.

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

Rita-S
0

Åå vad jag känner igjen det där.. blir inget bättre av värmen heller!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

angelica75
0

Jag glömmer även bort vad jag ska säga

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

alphinna
0

*2 Tröstar dig med att du är inte ensam om problemet att *orden fasnar* man vet så väl vad man ska säga men får inte fram det, märkligt fenomen

Värmen gör ju inte det hela bättre *nepp* Vaknade idag och det första jag registrerade var att solen INTE sken Tjohoooooo. Så dagen får bli en återhämtningsdag för både mig och hundarna. Märker nu att solskrället gör sina tappra försök och skina in här….isch.

Angelita
0

Om jag kunde skulle jag nicka igenkännande, nacken värker som bara den.

Jag har problem att hitta orden även om det inte är varmt.

fibro
0

Eeh..vet inte hur många gånger jag skrivit om dessa rader - var är orden?

Hakar upp mig, hittar inte orden, sluddrar..

Folk tror jag är berusad isch, isch

Sara
0

Vet hur det känns.

Jag har alltid varit bra på att prata för mig men nuför tiden så tappar jag ord titt som tätt. Pinsamt utöver irriterande.

Sara

Mamadragon
0

det "bästa" var väl att både humör o hjärna blir knäppare än vanligt när det är så här varmt. Så snurrig som jag är gjorde jag saker bakvänt på jobbet. Blev fly förbannad, och när jag skulle försöka förklara för mina chockade arbets så slutade det med att de först bara satt o stirrade oförstående på mig och sen låg o vred sig av skratt i stolarna Foten i munnen  Hade ju inte fått mer än hälften av orden på rätt ställen på vägen från gröthjärna till arg mun.

Sen var de iofs gulliga nog att hjälpa mig rätta till det jag vält ut eller monterat fel *love them*

Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...

"Aliquando et insanire iucundum est"