OT. Shit, VATTNET GÅR!!!!
Ojojoj…nu ringde dottern och meddelade att hon sipprar vatten
.
På fölossningen sa de att vi ska avvakta ett par timmar för att se om värkarna startar eller allt vatten kommer.
Konstigt. Förr var man tvungen att åka in direkt då vatten kommer. Fast det är ju skönare att vara hemma så länge som möjligt. Bara det att vi har ca 55 min körtid till förlossningen. *biter på naglarna*
Jag ska bli mormor nu igen? 

Lycka till!
Jag ska bli farmor i början av september så jag går också i "väntans tider"
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Men jisses va spännande. Ja det är klart att det är bättre och vara hemma så länge det går men det blir ju väldigt nervosigt också. Hoppas nu att allt går bra och att ni åker in gärna lite tidigare än vad ni behöver, för och vara på den säkra sidan.
hugaligen nu blir jag nervoser här.
Snopet.
Vi åkte upp och de kollade allt. Mycket riktigt är det vatten som sipprar. Men eftersom jäntan inte har värkar fick vi åka hem igen.
Vi ska till baka idag 13.00 på koll och har inte värkarbetet startat till imorron bitti ska de sätta igång det då.
Skönt att vi åkte upp iallafall.
Men shit vad ont idag nudå. Ryggen värst av bilkörningen. Och så ska man på´t idag igen. Men- så spännande 

*2 ja men vilken tur att ni åkte i alla fall även om det måste kännas väldigt snopet. Men nu är det ju på gång i alla fall och snart så är du mormor till en liten *guldklimp*..
Hur gick det då? :D

*5..har suttit här sen igår och väntat på besked….börjar bli lite öm i baken faktiskt *skrattar* men skam den som ger sig, bäbben måste ju komma snart
#6 Hihi ja precis :D
Vi fick en POJKE!! Lille Max kom 27/6 kl22.15 
Har skrivit om det i en annan tråd