Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1108 ggr
alphinna
0

OT Godmorgon 27/6

Fortfarande strålande väder här i Södermanland. Idag ska det bli städning, det hjälps inte att solen skiner. Sen ska jag över till grannen och klippa hennes hund.

Det blir inte några långa promenader med vovvsarna idag utan det gör vi ikväll när det blir svalt. Ha nu en ljuvlig dag kära vänner och glöm inte och drick massor….

kram Agnetha Kali och lillfisen Leo

[Tassy]
0

GOd kväll, jag har precis gått på en liten miniledighet mitt i allt jobbande. Håll i er, jag ska vara ledig i 2 hela dagar! :D

Jag sommarvikar 100% bägge semesterperioderna på hemtjänsten. Pust, nu är det snart min tur att få hemtjänst ObestämdTungan ute

På det har jag bränt mig sönder och samman i solen, stora brännblåsor och fjällar galet mycket. Ajajaj! Rynkar på näsan

alphinna
0

*1 Hoppsan Tassy hela 2 dagar, du tror inte du får problem med och inget göra då eller? *skrattar* Det måste vara skönt och få koppla av, du måste ju ladda batterierna också.

Inte speciellt klyftigt och bränna sig heller. Finns solcremer med skyddsfaktor faktiskt, använd det för jösse namn, det låter så ont.

Ha nu en goer natt

Agnetha och de fyrbenta

[Tassy]
0

#2 Jo, jag är redan rastlös här hemma faktiskt.

Självklart använder jag solskyddsfaktor och skyddar mig, men jag har väldigt känslig hy (till hälften rödtott). Inte speciellt klyftig kommentar du kläckte heller utan att känna till bakgrunden till min bränna.

alphinna
0

*3 Det var inte meningen att du skulle bli sårad över min kommentar, skulle ha satt ditt en glad gubbe så att du skulle förstå att det var lite på skämt som jag skrev så, tänkte inte på det. I värmen nu så är det nog inte svårt och bränna sig även om man skulle vara mörkhårig….

[Tassy]
0

#4 Ingen fara, jag tar bara saker väldigt bokstavligt, misstänkt asperger. Glad

alphinna
0

*5 Jag lovar att jag ska skärpa till mig och skriva så att du förstår när det är skämt eller allvar. Ibland när man sitter och skriver så tror man att ja men det förstår ju alla människor vad jag menar, jo tjena alla gör ju inte det.*skrattar*

Det är ju en av anledningarna till att det finns *smilegubbar* och ta till. *kastar över en hel kartong med solskydd och veckotidningar att roa dig med i sysslolösheten……Glad*

[Tassy]
0

#6 hehe Skrattande