Ot Godkväll den 26 Juni !
Godafton på er alla hoppas hela sverige har lika fint väder som vi i skåne har blivit tilldelade !
Jag har varit på rehab idag och sedan på arbetsplatsträff…spännande spännade.
Igentligen skulle familjen iväg på kalas nu ikväll, men jag får stanna hemma. Har kattungar på G, och dom kommer närsom helst hon är i öppningsskedet !
Ha en trevlig kväll !

Afton på dig linasvovvar
Jodå här har solen skinit hela dagen och varmt så ini…..bengen. Jag är inte mycket för värme faktiskt, får så attans ont i skallen, jo tack jag dricker hehehe ja saft alltså, hela dagarna. Hundarna gillar inte heller värmen, men jag vet man ska inte klaga, men det gör jag ändå…
Oj så spännande att det ska bli små kattungar…som är så söta och goa. Hoppas att det går bra nu för kattmamman och jag får säga grattis till mormor…Ha en ljuvlig kväll du med

Godkväll
Idag har det varit varmt men på samma gång blåsigt. Katterna har befunnit sig i rastgården rätt så mycket under hela dagen - är väl skönt när det fläktar i pälsen.
Har "tränat" lite på vårt nya Wii Fit och det var rätt så roligt. Klarar inte av så mycket men lite är bättre än inget.
Ska duscha och sedan kallar DVDn med 2 x Hem till gården - spännande.
Godnatt alla Fibrovänner.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

#1 Två små kissebarn har nu kommit till världen tyvärr kom en liten svans ivägen mamma katt tuggade hinnorna, men jag har pratat med djursjukhuset och dom tyckte att jag skulle avvakta så vi får se vad som händer med lilla svansen, ev blir det en tur till djursjuhuset imorgon för amputering !

linasvovvar: Så nuttigt med kattungar. Hoppas att allt går vägen för den lille/lilla med svansen. Har mamma katt fler på G?
Lycka till med småttingarna.
Kram Yvette

linasvovvar Grattis kattmamsen till de små vappisarna. Hoppas att det inte blev så skadat på svansen, men dom kan ju klara sig fint utan också.
Yvette Du är då för duktig som kämpar på här i värmen. En annan är glad om man orkar släpa sig ut med hundarna runt huset *skrattar*
Ha en goer natt nu kära vänner och var rädda om er
Agnetha

Tack för era grattis. Det blev 4 kissebarn allt som allt !

*6 Hurra och jag hoppas den lilla kissevappisen med den tilltufsade svansen mår bra…Ha en härlig dag nu och sköt om dig

GRATTIS till kissebebisarna. Håller tummarna för att allt går bra med den lille svansbebisen.
Kram Yvette