Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 932 ggr
alphinna
0

OT Godförmiddag 25/6

Solen skiner och jag med den. Vilket väder hugaligen, det blir korkeken idag igen. Hundarna gör mig gärna sällskap. Drar ut frysen och ställer där med, där jag lassat in glass och frysta isbitar med korv i till hundarna.

Så nu klarar vi oss ett tag. Njut av dagen kära vänner och var rädda om er, drick mycket glöm inte det.

Angelita
0

God förmiddag!

Solig och varmt. Det är skönt att kunna gå ut utan att ha en halsduk på mig. Blåser det eller är under cirka 12 grader måste jag ha en halsduk på mig annars får jag ont i nacken troligast på grund av whiplash skadan.

I eftermiddag ska jag iväg och få akupunktur för första gången på ett antal år. Det ska bli roligt att se om det fungerar lika bra nu som det gjorde tidigare. Då var det livlinan när jag inte hade mediciner som fungerade.

Ikväll lär jag vara en slagen hjältinna. Jag blir så trött av akupunktur.

Ha en bra dag i värmen!

linasvovvar
0

Godmiddag, här i skåne blåser det ordentligt ! Jag har varit på läkarbesök på morgonen, sen hem och betalat räkningarna. NU ska jag ge mig ut och plocka fläderblommor så det kan bli lite saftmakeri här hemma.

Måste ifs åka och handla lite, men det känns faktiskt för en gångs skull kul !!!

Hoppas ni alla får en toppen dag !