OT Godmorgon 24/6
Strålande solsken och katterna njuter av att få vara ute i rastgården.
Jag har fruktansvärt ont i hela kroppen, men jag får kanske skylla mig själv. Var ute och hjälpte till med häckklippning i cirka 10 minuter. Klippte inga häckar men plockade ner klippet i en tunna.
Ha en skön dag alla Fibrovänner.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Riktig sommarmorgon.
Ska dricka lite kaffe därute, sen är det dax att åka på avstämningsmötet. *närvöööös*
Ja inte behöver vi göra mycket för att få bakslag..Ta det lugnt i solen nu.
Kramis

Lycka till på avstämningsmötet =O)
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Sol och varmt här i Landskrona också. Trädgårdsarbete är ingen höjdare för folk med fibro. Problemet blir ännu värre om man råkar tycka om det också. Det gör inte jag, och som väl är har jag ingen egen trädgård heller, inte ens en balkong.
Här är varmt, katterna är slöa liksom jag. Kan inte ha fönstren öppna, för de är innekatter och jag tar bara ut dem i sele. Jag har bara dörr mellan köket och hallen, så antingen får de vara där medan jag luftar annars, eller så får jag ha öppet bara i köket.
Vi har en gemensam trädgård (för 4 hus med 6 och 7 lägenheter i varje), men där kan man inte vara från 11-tiden och framåt, för det är alldeles för varmt. Det handlar om fördragna gardiner åt det hållet i stort sett hela dagen. Enda sättet att ha något så när svalt.
Ska strax gå bort till Hemköp och köpa kaffebönor. De är dyra, men jag ORKAR inte åka ner till stan och Citygross. Det tar sådan tid och dessutom glömmer jag säkert hälften minst.
Ta det lugnt idag, så kanske det känns bättre i morgon.
Mettan

Här är det sol och varmt med.Jobbar en vecka till sen är det semester,härligt!

Härlig morgon med solsken och värme. Det är varmt för fyrfotingarna allra helst för de som är svarta. Det blir att se att det finns isbitar i frysen (isglass för hundar).
Jag ska använda symaskinen idag om kroppen vill. Det finns ett alternativ och det är att proppa i mig starka mediciner.
Ha en bra dag!

God eftermiddag vänner
Har kvicknat till nu efter att ha haft migrän sen igårkväll. Solen skiner och korkeken slokar, hundarna med förresten. Nejdå jag ska inte klaga på värmen nerååååå bara säga att jag gillar vinter, så skönt och hundarna älskar snön. *flinar sött*
Idag har det inte blivit många knop här hemma och inte lär det bli det heller men vad gör det. Allt som ska göras står så snällt kvar tills jag orkar ta itu med det. Hundarna har i alla fall blivit rastade ordentligt. Tog med mig en hink med isvatten på turerna så jag kunde stoppa ner mitt stackars hövve i *skrattar* tur ingen ringde 112 psykjouren.
Sköt om er vänner
#6. Inte konstit du får ont, de stackars 2 cellerna fryyyser ju ihjäl!!
Härigt att du är tebax

*7 va 2 celler? har den förökat sig? va härligt då finns det hopp