OT.Ska skämma bort mig :)
Ååå. på söndag ska jag, dottern och hennes pojkvän åka på kryssning till Åbo
.
Jag ska skämma bort mig själv ordentligt med bad, bastu, lyssna på trubaduren, god mat och dryck. Så ska jag köpa nåt skitdyrt och lyxigt åt mig på båten. Jag ska bara slappa och bara tänka på mig.
Ungdomarna får ju vara med, men jag ska bara tänka på mej och det vet de och tycker det är så OK
.
Brukar ni skämma bort er själva?? Det är vi fibrisar värda tycker jag.

Det tycker jag att du gör alldeles rätt i, skäm bort dig så mycket du bara kan. Det händer nog inte speciellt ofta. Bara det att få byta miljö är ju en positiv sak. (jag vill gärna ha en riktigt dyr parfym och sen en…..)
Jag skämmer bort mig varje dag *skrattar* Eller säg så här. Jag är ju ensam med 2 hundar och min vardag utgår ju hela tiden från mina behov och det jag tycker är roligt och göra. Jag är ju alltid i centrum här hemma och därför så har jag inte riktigt dom behoven, eller känner inte att jag specifikt behöver skämma bort mig…..
#1. Vaddå ego alltså.
Bra att du vill ha, men det blir jag som får,haha, tji fick du.

*1 Klart att jag är ego, har ingen konskurrens här hemma. Jaha då får jag väl vara utan då *surar*

fibro: Hoppas att du får en skön kryssning och att du verkligen skämmer bort dig själv från början till slut.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

fibro: Säm bort dig ordentlig och ladda batterierna ordentligt. Du är värd det och behöver det också. Man måste tänka på sig själv då man har en kronisk sjukdom.
Ha en skön kryssning fibro!
Kram
Paddiz och Angelita: Tack snälla ni, ni är så goa!
Jag ska verkligen bra mysa.

Så härligt att du tänker skämma bort dig
Det är något vi borde lära oss , att göra något som bara är bra för oss, om sedan någon mer i familjen vill hänga på är det väl kul.Men vi behöver nog lära oss lite till mans att bli lite ego ibland.
Ha det nu riktigt härligt på Kryssningen
//Sylvia