Vad gör jag.....
Jag har precis fått veta att jag har fibro.. men förstått att jag har haft det i 2 år. Men jag vet inte så mycket om det här förutom värk i kroppen men ni som har längre erfarenhet kan man få problem med magen, typ som en oro känsla och man får ont och illa mående så fort man börjar äta. Jag får så när jag har mycket värk. Och är det vanligt med muskel spänningar?
Mediciner har jag läst att en del fått men min läkare tyckte att jag skulle äta ipren och alvedon. Men det hjälper inte alls…. Den sista vecka har varit fruktansvärt jobbig.

Jag har skrivit ett antal filer, som Rita har lagt upp här på sajten. De är skrivna i Pdf-format, så att alla ska kunna läsa dem, bara man har Acrobat Reader. Men om du inte hittar dem, kan du maila mej på spottymamma-medlem@yahoo.se, så skickar jag dem till dej. Men använd inte en spray eller yahoo-adress, för där kan jag bara skicka 3 filer åt gången.
Mettan

Jodå visst finns magont och illamående i symtombilden. Läs det Mettan skickar till dig så får du veta mera. Var det samma läkare som ställde din diagnos som tyckte att du skulle äta ipren och alvedon?
Om inte det hjälper dig så får du ta kontakt med den läkaren igen så att du kan få någonting annat som kan hjälpa dig. Det finns mediciner som kanske kan hjälpa dig bättre…..
Välkommen hit förresten 
Välkommen till oss.
Det finns massor att läsa om FM på nätet. Man får en hel massa konstiga symtomer. Jag har inte heller hittat just "den där" medicinen som passar mig, det är oxo en evig jakt.
Jag blir oxo fruktansvärt yr när jag äter, mycke märkligt.

Tack för era svar. Jag har pdf format men vad är det för filer jag ska läsa?
Mvh Eva