Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1879 ggr
fibro
0

OT Humor 2.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Såååååååja..nuuu har vi ny Humor-tråd så behöver säääringen inte röra mycke på artrosfingret..weiiiiiiiiiiiii

*hoppas hon e nöjd*

Hahahahhahahhahaahahhahhahhaahahahahahahhahahahh

Blev det fint..Kyss

alphinna
0

Guuuuuuuuuuud så stiligt. Vilka talanger du har, hade jag ingen aning om. Riktigt stilfullt och rent……..(och jag ljuger i vanlig ordning..)

Nu håller Leo på och kissa på sig rusar----------------------->

fibro
0

#1…*shit vilken tur det var dotra som gjorde det…**

Joooodu, här finns talanger du inte har en aaaaaaning om

sätt på han en Tena…hääääääääär kommer den *langar över en x-tra tjock en…**

alphinna
0

*2….Leo tackar för Tena…..och ber att få tala om att den bet han sönder i sina beståndsdelar, sa också att *jag är ju karl för jösse namn grrrr) försökte och få honom och inse att även karlar kan ha problem ibland. Den blicken jag fick då gjorde att jag knep igen direkt…och gick ut….

Nu är det Kalis tur….eftersom hon är en *lady* så kniper hon snyggt och steppar ut med högburet huvud*…..det är takter i den damen……

Förstår att det finns talanger, ska bli intressant och se vad det kan bestå av *flinar sött*

See you soon Täring……..

fibro
0

#3…Typiskt "karlar"…*suck*

Kali, hon e dutti tjej hon…*fniss*..

Å du själv då…sitter du på pottan??????

alphinna
0

Pottan???? näääääää för fanken inte då…jag rusar ut i skogen jag, för och vara en modell för mina fyrbenta men jag lyfter inte på benet *nepp* under min värdighet……

Nu är alla hundar rastade samt så fick dom en duvning i lite vett och etikett. Kali är en klippa trotts att hon är sjuklig. Leo den fjanten blir det nog ordning på vad det lider…..

nu ska jag kolla på *sjukhuset* missar det varje kväll så jag får ta igen det på lördagar……Todelooooooooooo

fibro
0

#5…haha, häääääärlig inställning…

men hörrö…vett o etiket…de gör o är väl som sin matte, bedååååååååååårande i alla lägen……. Skrattande

Vaddå, vad är det med Kali????? langar ett x-tra saftigt köttben till Kali såååååååå

*sjukhuset?? det har hon ju hemma* *elakt fliiiin*

alphinna
0

Ja just det, måste ju bara hålla med dig att hundarnas matte är en jäkel på vett och etikett, alltid empatisk, försynt och blyg ……

Med Kali är det så här…..hon går på kortison för att hon har svår klåda, hon op förrra året för livmodersinfl. månaden efter gick hennes korsband av i bakbenet, ny op. Detta läkte inte som det skulle pga att hon ärter kortison. Går upp i vikt av kastraktionen och kortisonet men kan inte motionera pga sitt ben…..det är med andra ord lite av *moment 22*….Hon väger säkert 55 kg viket är jättemycket. Hon får gå här hemma och lulla på i sin takt nu är det sommar och varmt så hon har inte ont. Till hösten måste jag ta ställning….

Hon tar tacksamt emot ett köttben, springer förbi Leo sjungandes *tralla la la du fick inget beeeeeeeen*……..

fibro
0

#7.. Det gör verkligen ont att höra om Kali…Gråter. Skäm bort henne totaaaaalt från mig!!!

NU har vi ätit midsommarmat Skrattande  Det var såååå gott-gotti-gott-gott må du tro.

Och sambon och hans bror springer med kossorna i hagen..jaja med kossorna i hagen--för de har ryyyyyyyymt Förvånad …går inte få tag på ny transformator till elstängsel förrän på måndag, så mycket springa blir det hahaaha

Nu ska jag tanka kaffe och blossa…tjingeliiiing

alphinna
0

Jadå kali blir bortskämd, gav henne en kram åsså från dig hehehe.

I fjol så gick jag med herrarna i hagen,
aj, aj med herrarna i hagen
ja, med herrarna i hagen
I år har jag något som sparkar i magen
aj, aj som sparkar i magen
ja, som sparkar i magen

Alltså hur i jösse namn vågar du låta di däringa två springa omkring i hagen???? det verkar ju livsfarligt ju……moahahahaha Jasså kossera kom på att det finns grönare gräs någon annanstans kanske….>kosser är gulliga varelser. Du får la sätta dig i hagen och vakta dom, för låta grabbarna ta hand om den sysslan vete gudarna alltså….*hmhmhm*

KAFFE ???????? ja jävlar i min lilla låda det vill jag me ha, och nybakat bröd till och fjorton cigg…todeloooooooooooooooooo

alphinna
0

Nu Täring skuttar jag ut med hundar, sen blir det en film *nickar* så nu hoppas jag att du klarar dig utan mig. Kom bara ihåg en sak, gör ingenting som jag inte skulle ha gjort…..Kali och Leo kastar över lite kramar och jag me……hörs imöra

Agnetha den tjocka och feta….

fibro
0

Jasså…sääääringen vill inte mer idag…höhhh….

sov sött då å händerna på täcket!!!  mooahahahahaaaaa

*gullar o kramasss med vofsarna……. såååååå*

jaja, nattikram på dej säääring…

Katja den mulliga och ????

fibro
0

Skrattande *..kvittrar ikapp med pippina*, Gomorron-gomorroooon, fridens liljor, grevar och baroner..ny dag nya möjligheter……..och en stooooor soooool på klartblå himmel….Skrattande

alphinna
0

Vilken morgon !!!!!!! Skogspromenaden var härlig, båda hundarna lösa och solen strilande genom trädgrenarna…..det var en *lisa för själen*

Jahaja vad ska det bli idag då tro???? Bakning kanske, eller städa, skulle behövas, sy dom där gardinerna som ligger på stolen….nääääää nu vet jag…sätter på Kali klövjeväskan, stoppar ner lite fika och sen tar vi en fika ute i naturen. Lillfisen Leo har precis börjat bära väska så han får ingen packning……..och jag själv tänker då rakt inte bära nått, har ont i lilltån………….*flinar sött*

Morgon Katja……har du sovit sött????? (herregud va ho låter, håller för örona innan en blir döv*…..

fibro
0

#13Skrikandes VÄÄÄÄÄNTAAAA…JAG VILL FÖLLA MEEEEEEEEEED Skrikandes

sovit sött??? NÄÄÄ, men det har väl duuuuuuuuuu, så alert som du verkar…minsannn..jaaaadå???

alphinna
0

*14…jisses mänska vråla inte så förbenat……klart du får följa med…*packar ner en extra kopp i Kali väska sååååååå. Men du får hejda dig en liten stund till faktiskt….

Ja men klart att jag har sovit sött. Det har jag hört att man ska på nätterna. min kära saliga mor sa alltid…*kära Agnetha vad du än gör se till att du sover när det är natt* och jag har alltid gjort som kära saliga mor sagt. Ja förutom för en vecka sen då var jag väl vaken 1 månad varje natt moahahahaha……men sket samma jag var pigg i alla fall….*måste ha varit kaffet jadååå*…..

Hur går det med kossera och grabbarna……Glad

fibro
0

#15…åååhh…såååååå nu kan jag sluta skaka…trodde aaaaalldri ni skulle vänta på söta, lila, rara, gulliga, tjusiga  mig….*fnissar hysteriskt*

hmmmm…jadu, vilken klok mamma…på onsdag ska jag be om fröken-vit-piller ---vikka som helst--starka ska de va--många vill jag ha….fö nu jäääääklar ska jag SOOOVAAAA om nätterna….

ehh…har inte tänkt på det….men de springer nog därute än….har inte sett till dem…mmoahahahahahah

alphinna
0

*16….klart vi väntar, men söt, rar eeehhhhh *host harkel* jodå det kanske ….men alltså hmhmhm….nu tar vi nått annat *flinar okontrollerat*

Ja se till att du får fröken vitpiller, den damen vet vad hon gör. Jisses klart bättre än elementkroppen. Vill tant doktorn inte skriva ut så säg till så skickar ner Kali…55kg Rottweiler/schäfer moahahahaha sen kan du bara viska i örat på henne om hon vill ha en kaka….då uppstår det ett läte man inte vill höra om man nu inte skulle ha en kaka….Tant doktorn kommer att skriva ut innan du hinner blinka…

Ahaaa du har inte sett dom??? aja grabbarna klarar sig alltid, mer bekymrad för kossera så att dom inte har förvirrat sig bort….eller så är det tvärtom, kossera letar efter två förvirrade grabbar som inte har en aning om nått….då är det illa…….

Ler glatt och rusar ut i köket för och sätta på en balja kaffe och plocka ner i Kalis väska….

msp
0

#0 Fibro  Skulle du vilja läsa igenom vad som står under rubriken "Underlätta för synskadade". Det finns några, minst två, som läser denna sidan som använder talprogram. Dels är det Sven men det finns en till som önskar vara anonym. Så tänk på att inte skriva med så många upprepade bokstäver eller tecken.

Fast jag måste tillstå att jag skrattar åt ovanstående! Vilket jag så väl behöver. Så bli inte sur på mig för att jag påtala detta. Jag har faktist själv gjort misstaget innan jag visste bättre!

Kram till alla på denna blöta helg! Det regnar!

Magnus

Glad

alphinna
0

*18. Jag får nog ta åt mig jag med faktiskt. Jag skriver ju en massa punkter vilket måste bli irriterande och höra. Ska försöka och tänka på det när jag skriver.

Inte kan man väl bli sur på dig för att du påtalar detta inte. Man blir bara totalt ursinnig men det får du stå ut med *skrattar* nejdå bara skojade med dig.

Här har vi sol, ringde och beställde det hos SMHI för jag ska ut på picknick med hundarna, fibro har jag stoppat ner i Kalis klövjeväska för hon ville åsså med. Ha det bäst.

fibro
0

#18. Nej inte blir jag väl sur heller, bara heligt grinig. Nejdå jag driver med dig. Har fatiskt inte reflekterat på det du säger, men det är väl så.

#19. Nu måste vi skärpa till oss, nu måste vi skriva på ren svenska. Och då blir det inte alls lika kul, bara stelt och konstlat. Men jaja, så är det.

Jag smet faktiskt från Kali, haha och åkte och hälsa på barnbarnet som är på kollo..

alphinna
0

A men hallå här nu, det var det mest urbota dumma jag har hört på denna sida julafton. *flinar sött* Behöver väl inte alls bli tråkigt för att man skriver på *ren svenska* heller.

Jag har ett enormt ordförråd jadå, och sen en fantasi som slår det mesta, så kom igen nu tanten. Sitt inte och tjura nu utan spotta i näverna *men inte på mig* flinar ännu sötare, släng dig på tangentbordet och ge järnet hahaha.

Skrattande

alphinna
0

Jahaja tanten (fibro) syns inte till Gråter ja jag vet att det förtar lite av glädjen att skriva när man måste tänka hela tiden på att inte skriva fel, eller för många bokstäver, eller för många tecken.

Men vet du va vi gör tanten, vi öppnar en tråd där man får skriva så. *Ordet är fritt liksom stavning och tecken*….så nu fibro sover vi på saken och kommer igen imorgon. Det blev onekligen lite avslaget och jag saknar dig här ute…..

Gnatt från mig och hundarna

fibro
0

#22. Som jag hela tiden sagt och säger. Min Mamma *fniss* kan allt och är bäst Skrattande

alphinna
0

*23 Menar det, *flinar * Skrattande Fixar tråden