Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 3217 ggr
fibro
0

Valdoxan

Det ska komma ett nytt litet piller. Det är antideppressivt och heter Valdoxan. Det har funnits att köpa i nåt annat namn, minns inte vilket…..

Det ska vara bra mot fibromyalgi värk oxo,

Nån som provat??

alphinna
0

Nepp inte provat…..Jag har käkat tradolan i 12 år. Bytt detta mot Cymbalta och alvedon forte….herregud jag är ju klarvaken 24 timmar om dygnet……så under en månad som jag käkat det nya så kanske jag har sovit 2 timmar per natt….

Cymbaltan hjälper mot värk helt klart, men kan ju inte springa omkring här hemma och joddla dygnet runt….Fått tabletter att ta till natten nu och jag tog det första gången igårkväll….jädrans det small bara till sen sov jag som prinsessan på ärten….Ska kolla på Valdoxan få se….

fibro
0

JASSÅ!! Därför du inte synts till :)

Jag provade oxo Cymbalta, tyckte det var bra mot värk och depression, men tusan vilka biverkningar!!! Kramper så karln for ur sängen på nätterna, de korta stunde jag lyckades sova. Magen pajja oxo…Synd för de var riktigt bra annars tyckte jag…

voranna
0

Hej #1 och #2.Jag vill bara tacka för glädjen ni sprider! Har skrattat högt åt era kommentarer.Skrattar med er inte åt er om jag säjer så.Varma kramarGlad

fibro
0

#3 ..moahahahahah…Tackar och niger och bockar Flört *fick jag med allt nu tro***

Det bjuder vi så gäääääärna på, och varm välkommen och skojjas du med Skrattande

alphinna
0

*2….jag har faktiskt inte fått några speciella biverkningar av cymbaltan, ja okey vaken dygnet runt men va fasen, blir mycket gjort hemma…..hundarna ut kl 3 på natten och får sig en duvning i lydnadsträning…..moahahahaha……Jag gillar dom men om det inte blir bättre på sovfronten får jag allt överväga…….

*3…..Men gud va glad jag blir Glad Tack snälla för dom fina orden. Jadå jag förstår precis va du menar, sen om du skrattar åt oss eller med oss spelar roll…..Men vet du va…när du känner för det så är det bara och haka på….du är så hjärtligt välkommen in i klubben för inbördes beundran *skrattar*

stor kram från mig och vovvarna

fibro
0

#5..Nu juger du igen!! Du krascha faktiskt tidigt igår!!

Visst blir vi glada av så mysiga, snälla inlägg Skrattande .

Det känns så bra att vi får någon att dra på smilbanden, utan att vi själva ens tänker på det…tycker jag iaf…

alphinna
0

*6 igår ja men de övriga 30 dagarna då??? som jag har fjollat omkring här hemma med ögon som sladdlamper…..

Sant jag blir jätteglad över att andra kan få lite roligt på våran bekostnad. Själv har jag himla roligt och ibland så blir det ett riktigt asgarv så hundarna kollar upp……

alphinna
0

har du sökt på Valdoxan fibro…..???? Det är godkänt nu i Sverige

fibro
0

#7..* fjollat…som Leo..haaahaaa*

alphinna
0

*9…..KAAAAAAAAAAAALI, hiiiiiiiiiiiiit sååååå duktig flicka. fibro är dum mot din matte *suck* men jisses stopp här….KAAALI hoppa genast ut ur datorn herregud hund…….

mongu
0

Kanske dags att återgå till trådens ämne.Glad Det börjar bli lite väl mycket trams i tråden.

Det är OK att skoja och tramsa, men håll det helst till trådar som är OT.

Den här tråden ska ju handla om Valdoxan och det kan finnas de som inte orkar med att läsa en massa trams. Utan är ute efter att få mera fakta om detta läkemedel.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

fibro
0

#11..OJ, förlåt!!! Glömde alldeles av mej att det inte var OT Humor!!

#8..Är det?? Ska prata med läkaren om det…Men är det ingen här som provat??