OT: Godmorgon 18 juni
Godmorgon
Idag regnar det och det är ett skittråkigt väder. Veterinären kommer om 40 minuter - vi har nio katter som ska vaccineras + två PKD DNA-test. Skönt att ha en veterinär med sådan kanonservice.
I eftermiddag ska vi bara ta det lugnt och ev. titta på någon film.
Ha en skön dag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Mulet och trist…Idag ska jag till mina svärföräldrar som just fått ett äldreboende. Pyssla lite med dem är som terapi för mig, ska bliså kul….
Sen får man se om dottern ska föda, isåfall bär det iväg på förlossning…
Ha en bra dag allihop
Mulet, grått, kallt, värk, trött, ni vet.. och jag skal jobba i morgon medan gubben stannar hemma. Jag kommer ta med mackor bara till lunchen, åker skittidligt så kan jag åka hem vid 2 kanske.
Funderar på storfusk och baka muffins. Kanske chockladmuffins med hasselnöttmassa, det måste ju bara bli smarrigt!!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon mina kära vänner…..Idag regnar det, jag har varit in till staden och fixat lite. Väl hemkommen så fick hundarna ben, godis och lite leksaker.
Woooow muffins guuuuuuu va gott *dreglar*. Resten av dagen blir det promenader, sen ska lillgrabben på fyra ben tränas. Stora tjejen på fyra ben ska få sig en duvning i distanslydnad…..ja och sen är den här dagen över….ska ju naturligtvis sitta här och terra alla också moahahahaha, det tycker jag är roligt..
Rita….ta det lugnt på jobbet och sköt om dig
fibro….Grattis till blivande mormorn, guuuu va roligt. Jag är vakren mormor eller farmor *jäkla ungar*
ingen som har nån hundring som ligger och skräper? *titter i sin riktig tomma plånbok* Lite trist att inte ha en ända krona att handla mat för till midtsommar :/
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
#4…eeehh??? Okeiiii…weard

¤4……kastar över 2 lappar såååååå. Iiiiiiiiisch det låter inte bra och inte ha en spänn….
#6…Jag vill oxo haaaa…annars är det orättviiiiiist……

Godmorgon, har en riktigt dålig dag men värk och en sabla huvudvärk som inte vill ge med sig. Gubben är också hängig men slutar tidigt igentligen skulle vi iväg till ett par kmpisar, men inte i detta skicket. Suckar. Så det blir nog en riktigt riktigt slappig dag, barnfritt är det också !!!

*7…….ja men klart att du också ska få, inte va ledsen nu. Vill ju inte va orättvis….'
Kastar över en halväten chockaldmuffins såååååååååå…blev du glad nu *flinar*
#9..HARU TUGGAT PÅREN ME LÖSGADDARNA!!!??? åååååhhhhh…äckliiiiigt juuuuu

*9…guuuuu va tramsig du är….bara och skrapa av det *extra bruna ju*….lite skit ränsar bara magen som min kära mor alltid sa….
#11…määähhh….
*sådan dotter, sådan mor??? undrar o hon oxo likna Leo??**

*12…moahahahaha sorry Täring….migas las vegas liknade min käre salige far till punkt och pricka….
*tyst leo inte blir sur nu och morra…ho bara skoja*