Lägg inn OT!
Snälla alla, när ni startar trådar som inte är relaterat till Fibromyalgi i sig , lägg inn OT i rubriken. Det är många trådar med himla mycker trams i nu, vilket i och för sig inte är förbjudet och även drar upp stämninge för en hel rad medlemmar.
Men det är många som tycker det är himla jobbigt att öppna massor med trådar dom inte är intrecerade av att läsa bara för att kolla om det faktisk är nånting intressant om fibro eller om det är prat-trådar dom inte bryr sig med.
Så snälla, det är jättetrevligt med hög stämning och massor med skämt, men sätt OT i rubriken så att dom som inte vill deltaga kan låta bli öppna tråden
Jag vil även fråga snällt om ni kan forsöka hålla fakta/frågetrådarna innom ämnet så det är lättare för dom som söker svar eller kommentarer att få med sig detta.
Tack goda vänner! :)
//Rita, Sajtvärd.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Självklart ska vi följa reglerna. Visste inte att man skulle skriva OT före ett inlägg som inte handlar om Fibro….men nu vet jag
Humor skämt skratt och glada tillrop förhöjer stämningen helt klart, men frågan är kanske om det finns dom som inte tycker att det passar sig att skriva så här…..Jag skriver ju gärna med en blandning av humor och ironi och hoppas verkligen att det inte är någon som tar illa upp, i så fall vill jag gärna få veta det för och kunna ändra på det…..
Jag på min sida tycker det är viktig att i bland skämta häcken av sig, men vi fick då önskemål från fler som har sökt sig hit enbart för att hitta svar på fråger och rena fakta, som inte är intrecerade alls.
Jag tycker inte om att va nån superstrikt Sajtvärd som förbjuder nånting som inte hör till sajtens tema, men jag kan ändå förstå dom som inte känner för att läsa om andras barn, fotbollsmatchar, makens sura strumper i soffan eller så. Om vi skriver OT i trådar där vi pratar om just dessa strumper kan dom som söker fakta helt bara hoppa över dom :D
jag vill ju allra helst att absolut alla skal tycka detta forum är det bästa som finns och helt perfekt för alla, men det är när till omöiligt att få till. Vi kan inget annat än forsöka vårat bästa, eller hur?
Stå på gottfolk!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Detta forum är mycket bra, just att det kan vara en blandning av mycket där också humor ingår….Vi behöver sånt också, det underlättar. Så OT före varje inlägg som inte strikt handlar om Fibro är en jättebra lösning.(som funnits tidigare utan att jag visste det )
Jag har gått på en föreläsning en gång om skrattets betydelse för oss som just har mycket värk….mycket bra föreläsning.
Ha en härlig dag
#3 .. Ja dina tokerier höjer stämningen i mitt humör iallafall….
Bra att vi fick veta om detta OT…viktig grej jöhhhh

*4…..Det att du hänger på gör mig glad och mitt humör stiger…Ska nog skriva en tråd om humorns betydelse och vad andra tycker….*ska jag mmmm* Eller det kan du göra tycker jag…..
#5…JAG??? Nääää..gör d duu, jag tösss inte…