Besökt läkaren
Jahapp! Sjukskrivningen gick ut idag och jag var då på läkarbesök, trodde att vi skulle prata diagnos men icke. Nu gick vi igenom det jag pratat med fk om, att försöka öka arbetstiden…vilket vi alla är överrens om. Blev sjukskrivning till sista augusti och då ska jag undersökas ordentligt om det är fibro jag har. Både läkaren och sjukgymnasten har "misstanke om fibro", skulle vara skönt för min egen del att veta. Då kan man kanske acceptera till 95% i alla fall, man kan också göra en bättre livsplan.
Nu ska jag i alla fall njuta varje ledig stund i miin trädgård, hela sommaren….om det nu blir någon
.

Förstår att du vill ha en diagnos, man blir inte friskare men man vet vad det är man har och kan planera efter det, som du också skriver. Så jag hoppas att du får det sen efter sommaren….
Ja ta tillvara på varje stund nu för jag har beställt sol för hela sommaren faktiskt….och det är inte förhandlingsbart. 

Det hörs underbart….jag har också gjort det….vi kan köra stereo

*2…..*skrattar* ja då finns det inte en chans att SMHI har lust och tramsa när dom har oss emot sig….
*upp till kamp emot regnet …tralla la la*