OT Upp o hoppa lilla loppa :)
Kändes som om ni kanske glömt ett viktigt OT i rubriken !
…vaknade till att något varmt och skarpt irriterade ögonlocken..kisade med ena ögat och det var alldeles ljust i rummet…det var ju ett hav av solljus som strömmade in…Äntligen är solen här..
Så mysigt att sitta på farstutrappan och dricka morgonkaffe i värmen från solen och fågelkvitter..
Jag önskar er alla att det här blir en bra, fin dag…

Godmorgon
Så roligt att vakna till ett hav av solljus. Det är ett tag sedan vi gjorde det men vi har dock de senaste dagarna sluppit regnet.
Idag ska jag försöka vila så mycket jag kan. I och för sig skulle jag byta bottensubstrat till våra spindlar men det kommer en dag imorgon oxå.
Nu ska de dagliga sysslorna skötas.
Ha en riktigt bra dag alla Fibrovänner.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Håller med dig, äntligen är denna planet som man har längtat efter här. Tänk va lite sol kan göra för ens humör och kroppens läkande….Studsade upp vid 06 och tog en fika med 28887467599 cigg till (ja vadå??? jag får ju snart inte röka längre)….sen väckte jag hundarna och ut på en härlig promenad…….
Önskar dig också en ljuvlig dag, njut och se de små tingen som förgyller vår vardag….
#2…*fan va hon blossar, jag har inte en chans o hänga med….*

*1…..SPINDLAR
alltså eeehhhhhh jaha *hugaligen* Ha en ljuvlig dag du med och sköt om sig
*3….*host harkel* gör ju så gott jag kan. Skulle inte ha tagit den sista….har en lite grönaktig ansiktsfärg just nu….
#4…ojnevojjne…ta en till och se vad som händer….

*5 okey vänta då……
Oj hur skriver man här???….Det är grannen som skriver nu, Ville bara meddela att alphinna var tvungen att bäras ut i friska luften i ett bedrövligt tillstånd……..Hoppas hon kommer till sig annars får vi hälla en hink vatten över henne……
#6…OH, härrgöööd, ge henne mun-mot-mun, men se till att röka först, annars får hon fö mycke "frisk luft" ….be jycken hjälpa till!!!
#6.. HALLÅÅÅÅ….hur har det gått ??????? Har hon inte kvicknat till ÄN???

*8…..Godag, det är grannen igen, förlåt men sjutton också jag har ju glömt bort henne. La henne i jordkällarn i klorinbad, ho stank så dant….ursäkta men jag måste rusa och se efter------------->
#9.. men kors i jösse nammen, skynda,skynda….kraken är väl genomskinlig vid det här laget…..Ge henne 5 cig direkt så hon blir mänska igen!!!!

*10…..Hörrö du Täring…vare du som slog i grannen att jag stank vaaaaaaaa????? ursäkta ska bara dra 15 cigg här på en gång sååååå *host harkel*……Sen vill jag bara meddela att jag numera inte syns….*nepp* borta ute gone…..men spelar roll, jag kan ju fortfarande skriva *flinar elakt* eeehhhhh sött menar jag
#11..YES, YES, YES she´s back!!!! 

*12…..menar det moahahahaha pigg och glad som ett huggormsyngel i morgonsol..nu blir det hundpromenad. * med cigg så klart, här ska bolmas så hela byn hamnar i dimman*….så det så
#13..jamen gör så du…låt grannen skära sig genom dimman…En annan ska inte bra röka cig nu, ska oxo röka fisk nammmmsi nammmmsi
*måtte hon inte glömma jyckarna hemma nu..*