OT Har en mysig dejt nu......
Med herr John Blund….va trodde ni ???? *skrattar*
Önskar mina vänner en goer natt och sov så gott
Agnetha Kali och Leo 
….jaaaaaassså..var d bara han
..kunde trott d var Mr Right jöööhhh

*1….Mr Right ???? nähädu, här ska inte delas någon morgontidning med nån inte…(skriver inte att anledningen är att det finns nog ingen som står ut med mig, *nepp* moahahahahaha)…..oxh glad är jag

#2…jaaa du har nog rätt där….ingen orkar väl skratta heeeela tiden…för du är säkert skiiiiitkuuuul "in real life" oxo

*3…..Jag har mina stunder. Men vet du va…..*Det krävs en för och känna igen en annan* just det 
#4….
Så sant, så sant…får se hur länge min sämre hälft pallar med mig nu….han har vääääääldigt svårt och jobbigt med att se mig såhär nu……Blir så frustrerad när han inte kan hjälpa…..han e sååååå "känslig". Fattas bara att man ska bli ensam nu oxo…
Men kan du så kan jag, så det så….*eller???*

Blev det en trevlig dejt med John Blund?
Min nattsömn blev förstörd av att gubben i sängen bredvid mig snarkade något grymt. Han hade inte tagit så mycket spray som han skulle och det gick ut över mig.
Nåja, jag kan ta mig en liten lur under tiden som han sliter på jobbet.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
#6..Iiuuuhhh…stackars du….jag har oxo en såndär som får taket att lyfta och tavlor att rasa nattetid….

*4…..Han pallar, han har ju inga alternativ eller hur?? Jag vet ju att modellinlärning fungerar så jag undrar jag, hur han är egentligen *flinar glatt* ……
Självklart så klarar du det om du skulle hamna i en sådan situation, inte tu tal om annat inte. Jag har fixat det i 12 år men det var självvalt.
*5…..Näääää det var ingen trevlig dejt alls, så fort jag hade intagit planläge och slutit mina ljusblå så stack han…..*suck* Så jag gick upp igen, hatar och ligga och vända och vrida på sig så lakanen blir som korkskruvar…..
Snarkande kan verkligen tära på ens humör och inte sjutton går det och sova inte, känner igen det där fenomenet. *undrar om det hjälper med en vaderad påse och drä över huvudet på dom????* vadå inte andas?? a men man kan inte få allt kanske…..usch nu var jag inte snäll…..
#8… flina så lagom du…*säääringen är verkligen sur idag, måste fixa det**

Sov gott ända till 03.00 i morse. Liiiite för tidigt att vakna även för mig som är morgonmänniska.
>>>Malum domesticum<<<

*10….Jisses det är ju alldeles för tidigt att slå upp sina ljusblå. Dagen blir väääääääldigt lång. Tur att det är sol och liiite värme idag då blir man ju lite piggare….Jag håller med dig om mornarna. Visst är det härligt och vakna tidigt och allt är tyst och lugnt. Att ta en promenad med hundarna är väldigt rogivande tidigt…….