OT: Godmorgon 15 juni
Kidsens första sommarlovsdag och jag vaknar strax efter kl. 05.00. Tänk om min värk hade förstått att det är sommarlov =O)
Dagen kommer att gå i vilans tecken men ska försöka göra de dagliga sysslorna nu på förmiddagen.
Det regnar inte och jag hoppas att det kan hålla sig så. Visst hade det varit skönt med lite sol och värme men det är ok bara det inte regnar.
Ha en skön dag alla Fibrovänner.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
God morgon alla!
Är precis på väg till jobbet nu, ska vara på kurs hela dagen är det tänkt.
Jag hade himla tur som fick ett sommarvikariat trots arbetsbristen. Jag fick en akutanställning via telefon förre veckan, fick kasta mig på första bästa tåg från den tilltänkta enmånads semestern nere hos pojken. En vecka fick vi i stället. Nu jobbar jag heltid hela sommaren, pust. Hade behövt vila efter allt puggande, men man måste ju ha pengar ändå.

Godmorgon, här sitter en nervös Lina och försöker få ner min frukost. Jag ska på förberedande rättegång idag, är supernervös trots min advokats lugnande ord…..
Ikväll ska jag hjälpa en kompis och hämta hem två hästar !
Solen tittar fram lite då och då här hemma, blåser lite, men är iaf uppehåll !

Tassy: Lycka till med ditt sommarvikarie. Trist att du inte får vila men pengar är ju oxå bra att ha.
linasvovvar: Lycka till på rättegången - det kommer att gå bra =O)
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Grå och kylig dag. Idag ska jag försöka få lite gjort i hushållet, om jag orkar för värken. Det finns saker som jag vill göra, men inte är hela världen om jag inte gör det i dag.
Ha en bra dag!
…genomförkyld sen dotterns student i Fredags…aaattjoo…snorar, hostar och flåsar…kroppen värker 3 ggr värre än vanligt…aaaattjooo…
går o lägger mig igen….

Här ska vi bara ligga i hängmattan under korkeken, smutta på en *pina colada* läsa en bra bok och lyssna på go musik och riktigt värma sig i solstrålarna. Hundarna smaskar på märgben och njuter i solen……(guuuuuu va jag ljuger) 
#6…hahahahah…men rart lät det