Vem är Angelita?
Hej!
Nu har jag tagit steget och blivit medlem här. Efter det att två sjukgymnaster och en professor sagt att jag har fibromyalgi så har jag insett fakta. Sedan om det är primär eller sekundär fibro som jag har tycker jag har ingen betydelse.
Som person är jag positivt inställd, fast även jag har grå dagar också. För ett antal år sedan fick jag sjukersättning, men är inte sysslolös för den skull. Kamran använder jag ofta, lika så läser jag mycket, mat och bak är också roligt och handarbeten m m. Intressena varierar efter hur jag mår.
Värk har jag haft sedan jag var barn, men tanken på att det är fibromyalgi som jag har, kom upp efter det jag fick en whiplashskada för ett tio-tals år sedan. Efter det jag läst trådar här, så har jag fått förklaringar på en del "problem" som jag har.
Det är liten om mig själv. Det ska bli intressant att följa det som skrivs här.

Välkommen - hoppas att du ska trivas.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Hälsar dig välkommen…..och också jag hoppas att du ska trivas här ute…..Ha en härlig dag
Agnetha med hundar
Känn dig varmt välkommen 
Välkommen till sajten :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Välkommen!
Nu har jag fått totalt hjärnsläpp här, vad är skillnaden mellan primär och sekundär fibro?

Tack! Jag känner mig varmt välkommen.
#5 Det undrade jag också när jag hörde det. Innan trodde jag att det fanns en typ av fibro, men sjukgymnasten som nämnde sekundär fibro menade att sekundär var den som man fick pga t ex whiplash. Min egna slutsats är att den varianten uppstår pga långvarig smärta.
Strunt det samma jag tycker att det är fibromyalig som fibromyalig.