Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1479 ggr
Paddiz
0

OT: Godmorgon 14 juni

Godmorgon

Idag skiner solen och jag hoppas att vädret kan hålla sig så hela dagen. Ska till ett nytt stall med dottern och då vill vi inte ha regn.

I övrigt ska vi ta det lugnt och förhoppningsvis kan vi se på film när vi kommer från stallet. Vill så gärna se "Vi hade i alla fall tur med vädret - igen".

Ha en skön dag alla Fibro-vänner.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Rita-S
0

Det pissregnar i Delsbo :( Min planerade ridtur utgår då, fibron är som den brukar va när det regnar så jag kommer nog inte upp på hästen ens. Inte är det särskilt trivsamt att rida i regnväder, och det är tävling på ridskolan med så ridhuset är inte ledigt. Jag kunde annars ha markarbetat i ridhuset iaf. Men, det får va. Hon fick sketa lång tur i går och är nog lite trötter i dag ändå.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Denna kommentar har tagits bort.
linasvovvar
0

Godmorgon, här i skåne skiner solen på en klarblå himmel. Men det blåser och termometerna visar ynka 14 grader. Får väl se vad den orkar krypa upp dig.

Idag kommer gubben hem från Motala, han har cyklat vätternrundan ( han e galen) ska bli skönt att få hem honom, saknar han så mycket.

Sen kommer det två passehundar från olika familjer som ska stanna här 2 respektive 3 veckor !

Ikväll ska vi åka och hämta den skånedörr som ska renoverans innan den hamnar på plats !

Ha en underbar dag ni alla !!

ophelia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon från OnslundaSkrattande

Här skiner solen till vår glädje.Just nu så släpper mannen ut Mor och son i hagen.Vi ska väl ta en sväng till idrottsföreningens loppis och kanske till auktionen i tomelilla men det blir inga långa stunder på något av det.Fullblodet som var på betäckning hämtades hem i går.Så nu håller vi tummen att det är något på gång.

Bild på valpisarnas köttfärsmål.

Ha en härlig söndag.

linasvovvar
0

#4 Åhh vilka söta valpisar, helt bedårande !

Vad har du betäckt ditt sto med ??

rockygubben
0

Godmorgon,här regnar det för fullt,vad trist.

ophelia
0

#5Skäms det är dottern som har låtit betäcka henne och jag kommer inte ihåg namnet.Vet bara att det var i sextorp och en Engelsk Fullblodshingst

linasvovvar
0

#7 Aha i mina trakter, kör ofta förbi sextorp och har en kompis som jobbar där ! Vem är nuvarande fölet efter ?

fibro
0

Vi har oxo regn…heeela tiden Obestämd

alphinna
0

Gåmårrån alla glada. Här regnar det i vanlig ordning. Jag hade planerat att lägga godisspår ute med hundarna men iiiiiiiiiiiiisch får vänta …..Såg på vädret att på Tisdag finns det hopp för lite sol och värme, inte en dag för tidigt…..

Min nya hund är inte alls glad i regn…kommer vi ut på trappan så sätter han i alla klorna, tvärvänder och rusar in…..läskigt och bli blöt. Vädret påverkar min fibro också, det blir lite segare och fungera….Sätter in ett kort på *han som inte gillar och bli blöt*….

Glad

fibro
0

#10  …………rätt lik dig faktiskt……nääärrå, jättefiiin jycke Skrattande

alphinna
0

*11…..Nä nu jä………

Paddiz
0

#4 - Så söta valpsingar. Ser ut som 01:or och 02:or =O) Ja, om vi ska prata vitfläckar. Pussa dom på magarna från mig.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

alphinna
0

*4…..vilka söta små troll, jisses nu blev jag vappissugen så det står härliga till…..Får läsa mitt mantra som jag brukar göra när jag ser sådana små troll….*jag har fullt med hundar hemma, jag har fult me…..*

Glad

alphinna
0

*12……attans också glömde glada gubben ju till *11…..Skrattande

miffo
0

god eftermiddag, här har det ösregnat mest hela dagen. Hoppas att det ger den rotblöta som det faktiskt behövs. Mina små blygsamma odlingar hade det mycket torrt om rötterna.

Att vattna med kanna ger inte så mycket. Ha en fortsatt bra dag.

ophelia
0

#8 Kadiri har inte haft föl innan.Det har inte tagir sig.Vi har ett annat sto som är gubbens som har föl efter en Quarter hingst som heter Litle Jacki Fawor.Mor och son på bilden han är tre veckor idag.

#13 klart jag ska pussa magarna de ligger ofta på rygg så de blir lättSkrattandeHåller helt med 01 och 02 med perfekta makeringarSkrattande

#14 Men små Jackrussllar tar iiiiiiingen plats alls jag lovarFlört