Gåmårrån alla Fibrovänner......
Måste bara få berätta att det finns läkare som är helt underbara. Jag håller på och byta medicin och nu på morgonen så ringde den läkare som jag har på VC och undrade hur det gick????
Höll på och sätta kaffet i vrångstrupen av förvåning. Det kallar jag *att bry sig*….Det hör till saken att jag har anmält den VC till patientnämnden pga att jag blev behandlad som nått som katten har släpat in av de läkare som jobbade där….Resultatet av anmälan är nu denna läkare som är *inhyrd* och KAN fibro…..
Hur det blir sen om hon inte är kvar vet jag inte, men det är ingen ide att dom försöker köra med mig…*flinar* Blir så glad när det finns folk som bryr sig……

Förstår att du nästan satte kaffet i vrångstrupen. Jag har aldrig hört om en läkare som bryr sig.
Bra att du anmält VC till patientnämnden. Tror inte att de vågar behandla dig fel igen.
Ha en skön dag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

*1……nej det tror inte jag heller. Jag har haft tjafs med dom i 3 år, varje gång jag skulle ha nytt recept så strulade det, inte pga medicinen utan dom sket i det helt enkelt…..men nu så *ler*
Man ska våga sätta ner foten och säga till när man fått nog. Patientnämnden hjälpte till direkt……
Ha en härlig dag du med….(om man kan ha det i regnet hmhmhm)
Jasså, är det anmälan som gäller för att få nåt gjort…??
Ja inte hjälper det att vara trevlig och medgörlig iaf, det vet ju jag…
Men vaddå, skrev du bara dit och klaga asså??? Hur länge dröjde det tills du fick märka denna tvärvändning?
(var lite allvarlig i svaret nu, gummmzan
, jag vill verkligen veta)

Allvarlig???? okey…..
Jag skrev ett mail till patientnämnden och berättade för dom hur jag har blivit bemött på denna VC, vad dom har gjort och sagt under 3 års tid. Skrev också att jag ville byta VC och få en läkare som kan Fibro och inte dom som anser att det är frågan om Sveda värk och brännkäring…
Pat nämnden ringde 2 dagar senare och berättade att dom har skickat min anmälan och sen brev ifrån dom att dom ska göra en utredning på mina klagomål till chefen på VC…..2 veckor senare ringde chefen på VC upp mig och berättade att hon hade svarat Pat nämnden och att hon höll med om att det får inte vara så som jag skrivit….Hon skulle se till att jag hamnade hos rätt läkare, vilket hon också gjorde…….
Pat nämnden måste ta upp alla klagomål dom får in….Jag anmälde VC i maj och chefen på VC ringde mig i Juni och jag träffade en läkare i sept……..
#4 Ok då vet jag.
Skönt att det gick så bra för dig till slut. Det är ju så jobbigt att bli behandlad som en träskpadda bara för att man är sjuk och vill ha adekvat hjälp…Man orkar ju inte kämpa i alla lägen heller när man är totalt utmattad..
Jättekul att höra din historia, mamzzen….