Snart är det över...
Flickebarnet tar studenten imorron….
.
Har fixat, trixat, grejat och donat hela veckan nu, och det känns i hela kroppen kan jag lova…Det blev nog för mycket av spring hit och dit, och samtidigt ordna med det vanliga vardagliga man har…Fullkomligt utmattad nu, så ont överallt…men kan ändå inte koppla av..
Men jäntan ser nöjd ut, så det känns ändå rätt bra. Det var värt allt slit denna vecka. Sen får jag vila..
Men…vart tog åren vägen, jag följde ju henne "nyss" på 1:a skolavslutingen….Lite vemodigt känns det
.

Hoppas att du kan ta det lugnt lördag och söndag =O)
Kram på dig och GRATTIS till din studentska.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Jadu fibro…vart tog åren vägen….min dotra tog studenten för 2 år sedan och på nått sätt så blev det ett avslut av barndom/ungdomsåren….och där står barnen och är vuxna…Det är ju på barnen vi ser att åren går…..Vemodigt men samtidigt glädjande och se att man har lyckats att ge dom det bästa
Så duktig du har varit. Hon kommer att uppskatta det jättemycket men glöm inte att andas emellan också….*slänger över en tub syrgas och Hemmets Veckotidning sååååå*
#1..Jaa, då ska jag inte göra nåt annat än bara ta hand om MIG 
Tack så mycket och kram tebax 
#2 …Ja en kan ju bara vara så stolt över dem, att de klarat av den jobbiga skoltiden..och hoppas det går bra fortsatt i livet..
Weeiiiiiiihhh, Hemmes Veckotidning o lite luft, jaaaa helgen är räddad….**fast lustgas hade vari kuuuuligare…**

Grattis till en välartad avkomma.
Jag hade en student för två år sedan, i år är det en nia (så söt) och om 5 (fem!) år går den sista ut grundskolan. Pust!
20 år med grundskola. inte konstigt man är trött. Studenten började 1994 och den sista går ut 2014. Och den dagen är det JAG som öppnar champagnen.
>>>Malum domesticum<<<

*3……….lustgas???? nähäru den tuben ska jag ha, så det så
#5 …tasssskiiig…..
Nu är det över…Det var så fint alltihopa, synd bara att det regna så förtvivlat…så idag är jag bra snorig…trött…hängig…men mycket nöjd
Det var så mycket folk hemma, sån liv och aktivitet. Och min lilla studentska var sååå glad och lycklig. Gudars så stolt jag är!!!
Nu väntar lite ledighet för henne, och till hösten blir det au-pair i London
. Jipppiiii, då får jag åka dit och hälsa på !!!!

Tråkigt med allt regn. Så roligt att studentskan var glad och lycklig.
Ha en skön helg.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Det är nått speciellt när barnen tar studenten. Roligt att det blev så lyckat trotts vädergudarna….
Kastar över en snornäsduk och lite Vick…….