Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1158 ggr
monikaelisabeth
0

fibromyalgi och ryggbesvär

Alla metoder som beskrivs i artikeln är jättebra. Jag har provat det mesta eftersom jag har fm sedan 1995. De

bästa medlet har för mig har  varit att gå långa promenade

varje dag. Tyvärr har jag höftledsproblem (är opererad en gång) skall snart opereras en gång till, dessutom har jag fått mycket problem med min rygg. Den värken är för tillfället värre. Jag försöker träna men får oftast besvär av min Fs. För tillfället är jag mycket ledsen för att jag inte kan gå någon sträcka alls. Jag hoppas dock att jag får hjälp med mina olika problem snart. Att se positivt på sin tillvaro och att inte ge efter för smärtan är också något som hjälpt.

alphinna
0

Jag har haft FMS sedan -97 och jag tycker också att det bästa är att ge sig ut på promenader…..Tråkigt och läsa att du nu inte klarar det. Jo men visst är det så att en positiv livssyn håller en igång och smärtan under kontroll….Hoppas nu verkligen att du snart får den hjälp du så väl behöver…..

fibro
0

Promenader passar mig oxo bäst.. Samtidigt är det skönt att rensa tankarna…

alphinna
0

2…..va???? haru ben i tankarna???   (förlåt kunde inte låta bli Skrattande)

fibro
0

#3…jaahh…har inte du??? Förvånad

alphinna
0

*4….näääää jag använder mina till och gå med juuuu (en kan ju undra hur hon tar sig fram *hmhmhm*) Glad

fibro
0

#5…(tsss, tänk om hon visste att jag bara driver med henne Oskyldig)

alphinna
0

*6……ho är alldeles för korkad för och fatta det……*tar mina ben och skuttar ut i köket för en balja kaffe*……