Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1841 ggr
julia61
0

hastig muskelspänning

Har haft mer känning av fibromyalgin nu ett tag efter jag börjat äta lchf.

Igår innan vädret blev sämre så blev jag stel i nacken och yr, det var ett tag sedan jag var så.

Är det någon som har börjat äta lchf och blivit sämre och förhoppningsvis bättre efter ett tag?

Rita-S
0

Jag har inte märkt nån försämring i muskler när jag lade om till lchf. Dock fick jag lite lätt huvudvärk och yrsel i några dagar pga kroppens omställning av förbränning av energien

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

TjockaBerta
0

Kolla in min tråd på kolhydrater. Ligger under frågor till Doc och heter "sämre muskler och tandkött", eller nåt liknande.

Jag höll på i 16 månader och blev sämre hela tiden. Nu har jag lagt till mera kolisar men så nyligen så att jag inte vet hur det fungerar.

Men helt klart har jag fått bristsymptom av kosten.

>>>Malum domesticum<<<

dhalia
0

Jag är på min 9 v.m lchf och det har varit mycket värk i kropp och huvud, då värktabl. ej hjälp så mycket.

Huvudvärken hade jag i flera veckor men har släppt nu, drack mycket vatten,drog ner på kaffe, men det hjälpte inte, det skulle bara värka ut.

Så idag har jag inte så mycket värk och känner mer av träningvärk än fibro värk, men kroppen är matt så det gäller att ta det lugnt även om man känner sig bättre. Ta det sakta men säkert.

Så härda ut hoppas du mår bättre snart.

Ha det så gott :0)

augustina
0

Vad är Ichf?

Rita-S
0

Low Carb High Fat kost

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dhalia
0

lchf kost finns även här på kolhydrater. Värt att kolla det. :0)