Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1443 ggr
fibro
1

Ny medlem

Hej allihop.

Jag har nu hittat hit och det känns ju skönt…skönt att veta man inte är så ensam. För jag känner mig väldigt ensam.

Jag fick diagnosen fibro nyligen efter att hela kroppen krascha i januari detta år. Läkaren säger att det kommer troligen från 5-årigt lidande av smärta och värk i speciellt ländrygg och mycket stress och tungt ansvar genom åren i livet. Troligen finns mer än "bara" fibro nu, så mycket skumt händer i kroppen. Utredning pågår.

Men först ville de ju skylla allt på depression såklart. Mår ju rätt dåligt mentalt oxo nu.

Nu ska jag inte tråka ut er alldeles så här i första inlägget, vill bara säga att det känns bra att vara här och spännande med så mycket nya människor som ska bli min vardag nästan…

Kram,kram

Rita-S
0

Tråkat oss har du inte, jag lovar. Du skal va så välkommen i gänget, ensam är du inte nu längre iaf. Här finns hoper med folk som mår som du, känner som du, som kämpar eller har kämpat som du. Vi förstår dig!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mongu
0

Välkommen hit!

Du kommer säkert att trivas. Det finns en hel del kunskap och det finns värme här. Som vi så väl behöver.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

machegirl
0

Hej o välkommen.

Här kommer du definitivt inte att vara tråkig, ellr få tråkigt för den delen. Du kommer precis som jag gjorde få många "aha-upplevelser"

åter igen välkommen

Mamadragon
0

Väkommen!

Är det någonstans du kan deppa/gnäll/vara arg/hysterisk över din värk o tillstånd, så är det nog här Skrattande

Vi vet ju så väl själva hur viktigt det är att få "ur" sig det.

Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...

"Aliquando et insanire iucundum est"

fibro
0

Skrattande Tack snälla allihop, jag känner mig genast gladare Skrattande

Anna-Klara
0

Wiiiiillkommen! (lite sent kanske, men ändå!) Skäms

fibro
0

#6  Taaaaacckkk. Bättre sent än aldrig  Skrattande Flört