Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1370 ggr
Rita-S
0

Svenska flaggans dag!

Grattis till nationaldagen alla :)
Jag hoppas ni får en så bra dag som går!
Den startar lovande här med strålande sol iaf!
Tänker ni fira?
Hur?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

rockygubben
0

Jag ska på min kusins student,hon går ut 14.00.Ha en underbar Nationaldag!Glad

alphinna
0

Här skiner solen och sen kommer det lite regn om vartannat……Jag ska vara hemma och fira med hundarna. Dom får varsitt märgben och jag ska faktiskt smaska på en bakelse……Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig firat nationaldagen något speciellt……lite synd kanske. Ha en härlig dag alla

Rita-S
0

Jag har nyss kommit hem från lite mer enn 2 timmars körtur med Gejsa :D Underbara lilla varelsen, så fin!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

alphinna
0

*3….Låter himla härligt och ett perfekt sätt att fira dagen på…..

Rita-S
0

#4 fins inget bättre! :D
Vi firar ju årsdag i dag, jag och gubben! 8 år har vi varit i hop, till hösten är våran 4de bröllopsdag!

voranna
0

#5 Grattis till kärleken!Här i Väsmanland regnar det just nu och termometern visar bara 11 grader.Tänkte grilla men det får vi nog tänka om.Har sällan firat nåt speciellt faktiskt.Käkat smörgåstårta när ekonomin tillåtit,annars utflykt i gröngräset.Sverige skulle behöva lite av Norges feststämning som de har den 17 Maj.Nu ska iallafall mina kära katter få nyfångad aborre he-he.

Rita-S
0

#6 ni har det ju sen så det heter duga på midtsommar då :) Fäststämningen altså! :D

alphinna
0

Grattis till eran dag idag Rita……Här i Södermanland regnar det så det står härliga till. Hundarna och jag var ute nyss men den lille tvärvände och tänkte inte ta ett steg till……den store bryr sig inte om hon blir blöt…….Nyfångad aborre va gott