Pingst......
Vad för skoj ska ni hitta på under Pingsten då???. Själv ska jag försöka göra så lite som möjligt *ler* vilket alltid resulterar i att helgen går hur snabbt som hellst och där sitter man och undrar…..*vart tog helgen vägen* Vädret ska ju bli soligt och varmt….
Jag blir sämre när det är väldigt varmt och soligt….får lägga in mig i fysen mellan varven……
Agnetha och de fyrfota

HAr absolut ingen aning om vad jag skall göra till helgen. Om det blir fint väder blir det välan ute o solning.. eller nått.. Vila i alla fall :)

Det ska ju slås värmerekord i helgen för maj, så man kanske inte kan göra något annat än vila, så du gör ju helt rätt…..

Nja, jag såg på vädret nu att jag förmodligen är på fel ställe för värmerekord. Jag är i södra delen av landet och det verkar som om norra delen av landet blir varmast.. Men SOL ändå här :D
Dessutom har jag fått jobb!!! och skall börja i mitten av juni. PLUS att jag håller på att leta bostad (i Stockholm) så ja, vila nu.. innan (det roliga) h-vetet börjar senare :)

För min del blir det om väder tillåter, att pyssla med odlingslotten.
Sen ska jag vila, för veckan som kommer bjuder på mycke aktiviteter.

*3…..attans också men värmen kanske räcker ändå….Grattis till jobbet, kul och höra men flytta???? hugaligen då behöver du vila mycke……
*4 kul och hålla på med odling tycker jag och väder får du ju för det också….jaha så var det en till som ska vila *skrattar*…..
Sköt om er tjejer
Nu ska jag dejta John Blund faktiskt zzzzzzzzzzzzz-------------------->
Agnetha
Jag skal nog ge mig i kast med gräsmattan iaf, och annars bara mysa med hästen!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Slå två flugor i en smäll och låt hästen beta av gräsmattan hehehe, nä skoja bara det blir nog inte så bra det…….ja varmt ska det bli i alla fall.
Jo det vore kanske inte så dumt tänkt, men jag tror kanske grannerna blir lite fundersamma då ^^

Jag tror att grannen kommer och ringa 112 och sen kommer det en bil med ett rött kors på och ur kliver det 2 starka pojkar och med sig har dom en konstig tröja……neeeeeeee släpp inte hästen på gräsmattan *skrattar*…..
Kanske inget bra inte.. ;)
Jag ska tydligen på min systerdotters konfirmation. Firbominne??
Som tur var så hade mamma (LOVE HER) beställt tågbiljett redan åt mig. Dessutom ringde systerdottern själv till mig o sa att jag behövde bara komma till själva kalaset efteråt om jag ville. Det skulle tydligen ta tre timma i en knöfull kyrka och hon trodde nog inte jag skulle tåla det (love her 2)
Sen kommer det väl finna ett 20-tal släktingar som behandlar mig som vore jag gjord av glas.
Men tåg ska jag skaka runt på i af… Det gör väl inte ont väl? 
Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...
"Aliquando et insanire iucundum est"

*11….*skrattar* näääää tåg ska inte göra ont, men om…så haffa konduktören och säg till att lokföraren allt får ta det vackert i krökarna…. Låter roligt och gå på konfirmationskalas och träffa släkten, brukar ju inte vara så ofta man gör det. Hoppas du får kul……

Landstället och se hur det har blivit. Det har varit folk där och fixat lite av varje.
>>>Malum domesticum<<<
jo tåg gick bra, förutom att deras AC inte fungerade *svettas*
Har man sen en ganska lugn o lågmäld släkt så är det helt ok med släktträffar. Min hör tack o lov till den kategorin.
Hoppas ni andra har en fin helg! Vädret kunde ju knappast blivit bättre 
Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...
"Aliquando et insanire iucundum est"

Här skiner solen och det är varmt……Ligger i hängmattan och tar mig en *pina colada* hehehe
*14….Kastar över ett badlakan