OT Ny dag, 26e Maj
Nu känner jag mig som en hästägare :) Betalade i går, nu väntar jag bara på ägarbytepapper samt passet! :D
Och till hälgen är det långhäld. Annandag pingst är en röd dag i Norge, så då får jag ledigt måndagen! :) Underbart, jag behöver det nu känner jag!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Bor du i Norge? *förvirrad*
Nej, jag bor i Sverige, men jag är nordmann och jobbar för kundtjänst på norska telefonlinjer. Och våran uppdragsgivare håller då dom norska linjerna stängda på norska röda dagar :)

WOOOW har du blivit hästägare……grattis. Har själv haft hästar, en Fjording och en arab….Nu är det dotra som har häst, en kallblodstravare. Jag tycker det är himla roligt och hålla på med hästar, red själv innan jag fick min sjukdom…..
Så jag förstår nog vad du ska pyssla med hela helgen *skrattar*…..
Jag har ju haft henne sen slutet på oktober, hon har varit hos mig på prov för senare köp, men jag är ändå i riktig lyckorus nu när jag har betalat henne och hon är helt min! :D

Jadu den känslan just att *hon är min* är nått väldigt speciellt. Stort grattis till att bli ägare fullt ut

Ah, det förklarar saken Rita. Vad skönt att allt gått bra med hästen och att hon äntligen är DIN nu!