Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 952 ggr
linasvovvar
0

Ot Godkväll den 9 Maj

Hej på er alla !

Hoppas att helgen hitintills har varit bra för er alla !

Jag har nyss kommit in från trädgården, har planterat lite nya växter som jag va och shoppade innan idag.

Va även på en trädgårdsvisning hemma hos en man, vilken otrolig trädgård han hade, oj oj oj som det kliade i fingrarna när jag kom hem. Önskar att jag hade ork att sköta en trädgård precis så som jag vill, men jag är rätt nöjd ändå !

Nu bjuder kvällen……..på absolut inget alls, så skönt ska lägga mig en timme i badet och läsa och sen mysa i soffan och synda lite med godis !

Virvelvinden
0

Gött!

[Spanaren]
0

Badkaret du kära :-)

Visst är det ljuvligt att ligga och njuta i det sköna vattnet och låta kroppen få slappna av/ kram Spanaren

kajsa-kavat
0

Hej hej !

Dagen har varit helt underbar. Fick ju föl i går kväll, och idag har en hel del folk varit här och tittat, och jag njuter förståss av uppståndelsen haha…

Nu ska jag också lägga mig och läsa lite och försöka koppla av. Men det är inte så lätt, har ett fölsto kvar, så ännu blir det några vaknätter. Har klockan på ringning med jämna mellanrum under natten, så är det bara att slå på TV:n och kolla läget i stallet, är det lugnt, ja då sover jag bara vidare.

Godnatt alla !