OT: God Morgon 28 April - 09
God morgon alla underbara medlemmar. Hoppas natten varit snäll mot er o att Herr Blund gjort ett besök. Mig har han slutat komma till, dumma John Blund.
Idag (läs igår) så var det premiär för klänning o sandaler, det va över 20 grader. Men ikväll så börja det spöregna.
Ha en kanon bra Tisdag.
Zimba o alla djuren.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
God fömiddag !
Hos mig kommer Herr Blund bara då och då, och i natt hade han väl annat för sig kan jag tänka. Fast ska väl inte skylla allt på honom heller, har en hund som väckte mig stup i ett.
Hon ligger i sin korg med en filt över sig, och i natt kunde hon inte bestämma om den skulle vara på eller av. Ibland tycktes hon frysa och ibland blev det väl för varmt. Så still låg hon inte till mattes förtret. Jag vaknar bara hon rör sig i den för……ade korgen. Så nu ska den ut och ersättas av någonting som inte knarrar.
Ha en bra dag alla !
Usch vilken trött dag! Släpade mig upp vid halv 6, började göra mig i ordning, men kände att jag verkligen inte pallar att åka iväg när jag mår så här…
Om någon skulle säga en fel sak till mig så skulle jag antingen ge den personen en smäll på käften, eller börja störtgråta. Bäst att vara hemma för att undvika att såra folk…
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Åh vilken kul tråd :-)
Nu är det inte morgon direkt men kikar in och säger godkväll i alla fall. OT kanske men i alla fall :-)
Fibbran