Till doktorn
Den 14 April har jag fått tid till läkaren. jag känner mig jämt sjuk, yr, illamående, trött, feber känslor, ständigt lite ont någonstans (dock inte jätte ont) att gå och känna sig sjuk hela tiden är jobbigt, inget blir gjort. Så nu ska jag träffa en läkare, jag skulle ju inte blir brydd om det är fibromyalgi jag har.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Så skönt för dig att få komma till doktorn. Jag ska iväg den 15e.
Lycka till!

Nu har jag varit till doktorn!
Ett litet antiklimax på nåt sätt. Vet eg. inte vad jag hade för förväntningar?!
Fick remiss till röntgen för mitt knä som är ont i rörelse. Och remiss för utredning av sömnapné. Min far hade 19 andningsuppehåll/tim!
Sen tyckte doktorn att det var helt ok att fortsätta med Tryptisol till natten.
Jag är ju bara så SLUT. Mina dagar över påsk har inte varit ok förrän efter en middagslur. DÅ har jag börjat orka med nåt. Å då kan klockan ha varit typ 17. Innan tuppluren känns kroppen som kolsyra. Så där som den ibladn känns precis innan man somnar. Tung, slö och helt slut.
Imorn börjar jobbet igen efter lite sem. Fattar inte hur jag ska orka!
Oki vad bra. Själv så gav inte mitt besök så mycket, läkaren sa att dte bara vara att acceptera att jag mår som jag gör och att jag är en sådan typ av människa, bara att leva så resten av livet. punkt.
//Maria
Tog de blodprov för se om du kan ha brist på B12? Brist på detta kan ge trötthet och långvarig brist på B12 ger nervskador.
Jag har Fibromylagi, brist på B12 och Folsyra.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
jag äter tillskott på b12 och folsyra, för jag har haft lite b12 brist för några år sedan. Men jag har inte ätit det så länge endå, så jag får vänta och se om det hjälper.
//Maria

Tyvärr är det ganska typiskt att inte få ordentliga svar när man söker för besvär som du beskriver. Om du tror att det är ex. fibro så tycker jag att du ska boka tid hos en ny läkare.
Jag betade igenom en hel hög med läkare men nu sist så sa jag att jag vill ha en läkare som tror på att Fibromyalgi faktiskt existerar.
Lycka till
Ja det är ju typiskt det dära. jag sa att jag misstänkt det, men då fick jag till svar att endå inet finns något som han kan göra för att bevisa att jag har det och han kan inte göra något åt det.
//Maria

Tråkigt för dig att det inte gav nåt. Förra gången jag var hos doktorn BAD jag om att hon skulle testa Triggerpunkterna. Med lite tvekan gjorde hon det. Kan vara osäkerhet hos läkaren om dennes kunskap i ämnet som hindrar dom.