Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettbehandling-medicin
Läst 1278 ggr
Jezzz
0

Uppåt-kick efter smärtläkaren

Blir alltid trött efter jag varit hos smärtläkaren och fått mina blockader… men:

Ojoj.. vad jag mår BRA!

Visst, händer är förlamade, ibland ben och hela armar oxå… men det är så underbart! Det är de enda timmarna jag verkligen är helt utan smärta! (Känner ju ingenting alls visserligen).

Efter en lång och tröttsam dag, efter smärtsamma blockader i hand och fot-leder, kommer jag hem och bara mår såååå bra!

Så svårt att förklara hur skönt det är att vara förlamad på vissa delar av kroppen. Kanske låter det väldigt knäppt, men oj vad jag njuter av dessa timmar!!!

/Jezzz

Rita-S
0

Det tycker jag du kan njuta av med :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Jezzz
0

Hmm… lite konfunderad… är nämligen fortfarande helt utan känsel i höger tumme… Visst, det är säkert inget farligt, jag oroar mig inte. Men jag är förvånad över att det ännu sitter i. Brukar försvinna efter 10 timmar typ… nu har det gått 14…

Jaja.. jag ska inte klaga. Den vaknar nog :P

Och jag har inte int i varken händer eller fötter nu! (peppar peppar ta i trä..)

Underbart!

/Jezzz

Rita-S
0

*tar i bordplattan*

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida