Rekomenderas EJ!
Jag klipper jämt amors hår…. sax eller apparat… eller båda. Men jag måste väl säga att hur ansträngande det än kan va med sax, och tidskrävande… så skapade det extremt mycket mer smärta när jag tog fram apparaten! Den vibrerar ju och NIX, det5 gillade INTE miin hand/handled/arm/axel….
Det e det där med apparater som lixom vibrerar in i muskler o nerver… det e nog inte så himla bra…
Så… visst, även om det blev en bra klippning, så blir det saxen helt o hållet nästa gång! Kanske t o m införskaffar mig en sån jag fått från arbetsförmedlingen…sån där handikapp-sax… DET kan jag VERKLIGEN rekomendera!!!!
/Jezzz
Jo det där med små vibrationer skall man verkligen undvika. Jag slutade ganska snart med att använda rakapparat sedan värken hade blivit värre. Numera så använder jag rakhyvel en gång var annan vecka antingen det behövs eller ej! Tro mig det behövs! Tur att min hustru står ut med att jag har lång skäggstubb.

Det där har jag också märkt av
. Jag får såna besvär efter att ha använt elvisp, handmixer eller dylikt… Inte klokt vad vibrationer kan ställa till det 
Vibrationer??? hehehehe

Precis hahaha, alla vibrationer är kanske inte dåliga hahaha