Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketterhälsavälvaro
Läst 2419 ggr
running
0

Magnet gördel

Är de någon som provat magnet armband eller handleds städ med magnet?

Jag rider och har funderat på en gördel som har magneter längst rygg raden vad tror ni vågar man som fibro tant prova nått sånt eller blir jag sjuk.

Rita-S
0

Jag har aldrig provat själv, vad jag vet skal magneter angiveligen va jättebra om man har inflamationer utan att jag minns varför. Ge det ett forsök tycker jag :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Virvelvinden
0

Hej.

Jag har i flera år gått med magnetsulor i skorna och halsband. På så sätt är hela kroppen skyddad. Jag sover till och med på magnetmadrass. Görbra. Annars hade jag varit mycket sämre.

Magnetismen försätter cellerna i rätt laddning så att självläkning kan börja.Mina dåliga knän är märkbart ondare om jag nån gång har skor utan sulorna. För sömnen innebär det bättre djupsömn och det är ju just vad vi behöver.

Min man gick med gördel under en längre period och det läkte ut en buktande disk som när han va som sämst nervstrålade ner i benen.

Magnetismen finns normalt i marken men i detta morderna liv får vi inte i oss nog plus att all elektromagnetisk strålning förstör denna biomagnetism. Magneterna är alltså ett bra skydd mot mobilstrålning mm.

Jag har madrass om du vill köpa.

running
0

O va bra då provar jag med en gärdel så får vi se hur jag mår av den tack för svar  fibrosar

Linn
0

#2vart kan man köpa sådant? Tänkte på halsbanden och sulorna?

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

emiya
0

#4 Man kan köpa magnetprodukter av en Nikken-återförsäljare.

Linn
0

tack, ska kolla på det. Fick också ett pm från någon här ang. magnet produkter.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus