Frossa - frossbrytningar
Hej är det någon som har eller har haft frossbrytningar men ingen feber. Har det med min fibro att göra måntro..? Jag blir lite tokig på det, förstår inte varför jag har det.
Som du kan läsa av artikeln "Vanliga symptom" så är det något som fölger med på fibron, vi är många som har detta problem
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Mm jag har ju det mesta på listan (har boken med) men just "Frossa" som far över kroppen är nytt för mig. Jag kan vara iskall och även varm. Känsla av att ha feber etc.. men att huden reagerar så där som knottrar sig riktigt som vid frossning..Som då man har riktigt hög feber.. Det går som i vågor över kroppen.. Det är en nyhet för mig, som jag inte haft förut.. så därför undrar jag om det är det vanligt hos andra med fibro? Tycker det är obehagligt… För att inte tala om allt annat men det har man som fått vänja sig med.. Jag har haft fibro i 17 år nu…
Jo som sagt är det vanligt. Sen är det ju så att många av våra symptom kanske kan uppstå efter en tid. Man kan utveckla nya symptom helt änkelt..
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Tack, jo det kommer eftersom det ena efter det andra. Ibland så tror man inte att det hänger ihop. Man hoppas ju alltid att det ska vara nått man kan göra nått åt. Jag hoppas på att detta ger med sig… denna frossa iaf..