Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1667 ggr
Zimba
0

OT: Zimba e såååå ledsen.

Nu ikväll 17.30 fick jag ta bort min älskade vovve Baloo.

Mår för jävligt o önskar att det bara är en ond dröm. Vet inte hur jag ska klara av detta, här e sååå tomt, trots katterna.

Så om jag försvinner härifrån ett tag, så vet ni varför.

R.I.P Baloo R.I.P

Zimba e otröstlig o helt förstörd. Gråter

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Zimba jag lider med dig, önskar att jag kunde vara nära dig och krama om dig länge just nu, men det är jag inte och jag vet att det kvittar vad jag säger just nu, för inget är tröst nog.

Men Baloo har det bra nu, han har levt ett underbart liv tillsammans med dig. Ni hade ju tex en underbar dag igår, försök minnas detta när det blir allt för tufft. Jag finns här för dig, det vet du.

KRAMAR I MASSOR

mongu
0

Zimba va sorgligt. Hur gammal var Baloo? Har han varit sjuk? Du har kanske skrivit om detta men jag har inte varit så skärpt sista tiden så minnet är väck.

Skickar dig ett fång med kramar. Det gör så ont när man måste hjälpa sina älskade djur till den sista vilan. Vilan dom får i sin egen gröna, varma o ljusa värld. Där inga krämpor finns längre och du kan va säker på att Baloo har det bra nu.

Han sitter säkert på en grön äng och tittar ner på dig.

Många mjuka tröstekramar från mig!

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Rita-S
0

Ååå Zimba, finns inget ord att säga.. föruten att ni kommer träffas igjen, kram kram kram från mig till dig!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

msp
0

GråterGråterGråter

Tatsja
0

Zimba: Sänder massa kramar. Vet hur du känner det. Sorgen sitter i länge. Fortfarande lyfter vi på fötterna där Pento alltid låg i vägen.

Lider med dig. Kramiz vännen

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Paddiz
0

Sänder tröstkramar i massor. Tänker på dig.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

kajsa-kavat
0

Rynkar på näsan Stackars dig, känner verkligen med dig.

Styrkekramar från kajsa-kavat

Zimba
0

Tack alla ni.

Denna morgon va inte nåt vidare att vakna till, tycker att jag hört han hela natten, hans tassar mot parketten när han reser sig för att komma in i sovrummet, etc etc.

Han blev 12, det e mycket för en Berner sennen. Vetten trodde att det var hjurarna som va slut pga av 8 årigt kortison ätande pga en godartad tumör. Men han ska iaf kremeras så jag får iaf hem honom igen o det känns bra. Det gör mig lugn på nåt sätt.

Fy fan va jag grinar. Vad ska jag göra nu??? Vad gjorde jag innan jag skaffade Baloo. Har sån huvudvärk o mår så jävligt man bara kan.

Tack igen alla ni för att ni finns.

kramar tebax.

//Baloo forever

Zimba
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min älskade Baloo

//Baloo forever

rockygubben
0

Vad sorgligt Zimba,massor med kramar till dig!Gråter

Tatsja
0

Stackars Zimba. Hoppas natten varit lite bättre. Tårarna torkar tillslut, men minnet av din älskling försvinner aldrig. Du kommer höra honom ofta.

Men nu finns han i regnbågslandet, där gräset är grönt och solen skiner skönt. Många lekkamrater och han är frisk. Kanske får du som jag fick efter Pentos bortgång, en hälsning från honom.

Kramar extra idag.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Zimba
0

Tack igen.

Vaknade vid 10- av att jag hörde hur han skällde. Fick veta idag att jag får vänta 2-3 veckor innan jag får hem han, det e en pina, trodde det skulle bli denna veckan.

//Baloo forever

Anna-Klara
0

Zimba goding - jag lider med dig o kan bara skicka tröstande kramar till dig!