OT: God Morgon 3 April - 09
Morron på er alla. Strax helg igen, myyyys.
Här e det så dimmigt så jag ser inte ens huset mitt emot mig. Igår hade jag en supermysig dag, tog med fika o filt, vatten o skål o vovven, sen satte vi oss på gräsmattan o bara var o myste i solen.
Idag blir det dammsugning, trist o blääää. Fast jag ska sova lite till, vakna alldeles för tidigt idag.
Zimba önskar alla en bra Fredag.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Var hos distriktssköterskan kl. 08.00 med sonen och hans hand. Han fick en kniv i handen den 22 mars och skulle ta stygnen idag. I tisdags fick han inflammation i såret och vi fick kollat det hos sköterskan. Efter att vi haft alsollösningsomslag på såret så såg det fint ut idag men stygnen får sitta kvar till på måndag.
Håller på med veckostädning och i eftermiddag blir det vila. Ev. ska jag gå ut i trädgården en stund - inte för att jobba där men kolla vad som behöver göras.
Solen skiner här i Klippan och det är faktiskt rätt så varmt. En härlig vårdag - det behöver vi.
Ha en skön fredag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Här har vi ännu en underbar vårdag. Jag har ont som sjutton i nacke/axlar/armar, men ska ändå ta och gå ut med hunden en sväng. Hon drar inte som tur är, så det går bra att gå med henne.
Se´n blir det väl att åka och veckohandla. Men gubben är hemma, så han följer med och bär.
Men nu ska jag i allafall gå ut.
Ha en bra dag alla !