över 700 medlemmar
Nästan tveksam om jag borde va glad för att vi stadig växer, vi är nu över 700 medlemmar på sajten!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Varför borde du inte vara glad ??
Är det inte kul att det blivit en så´n välbesökt sajt med så många medlemmar ?
Det är ju lite sorgsent att så många behöver oss tycker jag.. samtidig är jag glad för att vi kan samlast här!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jo det är klart att det är sorset att så många är sjuka, visst. Och för den skull är det här en jättetrevlig sajt att titta in på ibland. Här får man svar på mycket vad gäller sjukdomen tycker jag och många med mig. Sådana här ställen behövs verkligen.

Visst är det sorgligt att så många behöver ett sånt här forum. Men samtidigt så tycker jag det är bra att dom hittar hit.
För det finns mycket att läsa, mycket kunskap och det viktigaste man behöver inte känna sig ensam i sin sjukdom.
Man kan få svar på om det är normalt att känna just så här osv.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

:o
Du skojar med mig Rita!? Wow, så många.. Nä, jag tycker också att Du kan vara glad över att vi har många medlemmar, så vi kan toka/gnälla/svära/gråta/kramas ihop. Bra jobbat!!

Grattis för oss. Fast håller med det e lite blandade känslor, men oxå kanon bra att vi har hittat varann, så vi kan snacka om sånt som kanske inte alla i vår omgivning förstår, samt att man inte e så partisk. Sen har man ju fått privata vänner oxå, som man aldrig träffat annars, det e inte heller illa, eller hur????
Tack Rita för att du fixat denna sajten.
Kram från Zimba
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever