Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettbehandling-medicin
Läst 1634 ggr
Jezzz
2009-03-31 21:36
0

AJ!

Jo.. visst.. det var skönt att komma till smärtkliniken idag… ich jo, visst fick jag sprutor. 4 st i ryggraden.

Och nu då? Ett antal timmar senare? Jo: AAAAJJJJ!!!

Bedövningen som brukar vara förlamande kom aldrig idag för att det blev sprutor i ryggen och inte i armar/händer. Lite avdomnat blev det väl, men det gick tyvärr ganska snabbt över. Har sovit en stund, vaknat, ätit och nu vrider jag mig i sängen igen av smärtor som jag vet inte kommer bli bättre förrän tidigast imorrn bitti…

Fast… å andra sidn så kommer det ju att bli väldigt mkt bättre efter det, än vad det varit den senaste tiden!

Så.. när den extra smärtan väl gått över… då vet jag att det var värft det som attan!

…men oj vad jag längtar tills dess…

/Jezzz

Jennifersthlm
2009-04-01 11:03
0

stackare… skickar styrke kramar…

voranna
2009-04-02 13:41
0

Skickar dej en varm kram och hoppas du fick sova inatt,du verkar ha så mycket fina kreativa sidor som jag hoppas du får ork att utveckla.Förb..värk !!!

Jezzz
2009-04-02 16:48
0

#2: Tck för varma kramar… de hjälper…

#3: Jo jag sov iallafall lite inatt… men smärtan e inte kul. Men jo, jag har mina kreativa sidor oxå ju Cool

Inte bara skriva (som jag bevisligen tycker jag håller på med i massor här :P hehe), jag målar på datorn, jag engagerar mig i psykiatri, jag läser läser läser…

Och min underbara sambo då… ja… han är helt enkelt UNDERBAR!

/Jezzz