Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1117 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 31 Mars -09

Morron morron alla, denna sista dagen i Mars.

Fast här blåser det halv orkan. E rätt sliten o trött efter veckan som vart med inte mindre än 5 födelsedagar. Kan ju säga att jag inte e direkt sugen på kakor efter detta, asg. Men nu e det lugnt fram till den 9 April, då e det dax igen, puh.

Nä sova vore väl en ganska bra idé, att jag aldrig kan gå o lägga mig i tid, suck.

Zimba e totalt hopplös.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

msp
0

Javisst sova skulle jag göra! Attans också nu hade jag glömt bort det igen. Skall väl göra ett försök igen om en liten stund när förhoppningsvis tabletterna börjar att göra verkan.

Gråter

Rita-S
0

sova…?
Har inte fått sova nog alls denna natt..

totalforstörd….

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mongu
0

Godmorgon!

Inte sovit så bra inatt. Vankat uppe en hel del. Satte mig vid datorn men då somnade jag nästan så det var bara att gå därifrån.

I sängen igen så sov jag inte. Vad ska jag göra?

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

TjockaBerta
0

Sov som en stock fram till fyra-tiden, som vanligt. Sedan såg jag på TV någon timme och vaknade dödstrött strax före sju, när jag måste gå upp. En helt vanlig natt alltså. Fattar inte vad som är så magiskt med timmen mellan 4 och 5.

>>>Malum domesticum<<<

kajsa-kavat
0

God förmiddag !

Här tittar solen fram idag och det blåser lite, men det är VÅR i luften, härligt.

Har inte heller sovit i natt, men jag är van. Sover aldrig ordentligt, fast i natt var det nog värre än vanligt. Och varför ska man vakna vid 4-tiden varje dag ?

Ha en bra dag alla !

Rita-S
0

Jag har oooooooooooooooooooooooooooooooooont :(

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

msp
0

#6 Då behöver du en kram. Säg till din man att det är enligt ordination!

Kram

Magnus