Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1296 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 27 Mars - 09

Här har det kommit massa snö inatt, jiiipppiiiii.

Ska städa idag, ska ha kalas imorgon, fast jag har inte minsta lust.

Zimba fyller år imorgon. Tyst

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

kajsa-kavat
0

Grattis Zimba i förskott, hoppas du får en fin dag.

Här ska också städas och förbereda mat för helgen. Barn och barnbarn kommer hem på söndag, då blir det trerätters. Mmmm, fint ska det vara, men så firar man bara 40-årig bröllopsdag en gång.

Ha en bra dag alla !

Anna-Klara
0

Här snöar det också! Jag vill inte det nuuuuu :(

Men sen har jag också ett annat problem som jag inte blir kloook på; jag har en typ av köldkänsla i halsen som irriterar. Det gör inte ont, känns bara kallt liksom. Som om det skulle sitta en halstablett i vägen…hm.. känner nån igen det? 

Annars, LAT DAG! :D

linasvovvar
0

Grattis Zimba i förskott då !!!!

Godeftermiddag på er alla.

Idag har jag varit flitig och städat, tvättat och renbäddat, najs =0) Ska åka och lämna Mackan alldeles strax hos sin pappa.

Igentligen skulle gubben varit ledig, men han måste jobba som vanligt så det blir en ensam kväll igen.

Valparna mina går upp fint i vikt, känns bra =0)

Anna-Klara, inte ska du väl klaga på snön du som så gärna ville ha massor innanObestämd

Jobbigt läge med kylkänslan i halsen, nått sånt har jag aldrig upplevt. Hjälper det inte med te eller andra varma drycker ???

Kajsa-Kavat Stort Grattis på eran bröllopsdag, 40 år är ju galet länge, själv firar man 2 år iår, lite skillnad. Vad ska ni bjuda på för smaskigt ?

Rita-S
0

Grattis i förskott Zimba! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

kajsa-kavat
0

"3 Förrätt blir en räksoppa på färska räkor och vitlöksbröd

Se´n blir det en kycklinglåda med ris och sallad, och till efterrätt blir det päronhalovor som jag gjort en smet med bl.a mald mandel över och gratineras i ugnen, serveras med äkta vanlijglass, lite smält.

Lite senare blir det kaffe och tårta.

Ja, du det är galet länge att ha varit gift så länge. Jag var bara 18 år när vi gifte oss och då hade vi redan en son på 1 år.

Och tack för grattishälsningarna.

linasvovvar
0

#5 Mums va gott =0)

Ja 18 års ålder är tidigt att gifta sig. Många tyckte jag va ung, va 26 år

Anna-Klara
0

#3, ja jag vet att jag ville ha snö förut - men man kan väl ändra sig? *fniss*

och nä, ingenting hjälper mot köldkänslan.. Måste kanske gå o kolla vad det kan vara - bläääh! :)