OT: Earth Hour!!
Igår (lördag) 20.30 så var det Earth hour o meningen va att vi skulle släcka våra lampor i 1 timme. Det va inte överdrivet många som gjorde det, men jag gjorde det, så vi satt här o myste med massa värmeljus o myste.
Hur gjorde ni????
Zimba`s söndags fråga. 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Jag släkte allt föruten mina klockor :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Min glödlampa brevid TV släckte sig själv ganska exakt 20.30 Det tog ett tag innan hjärtat hade slutat att slå snabbt för lampan nästan exploderade när den gick i sönder. Det kom en ljusblixt och small till så att alla katterna sprang och gömde sig. Efter det var jag inte speciellt intresserad av att släcka några fler lampor.
På glödlampans fot så blev där ett ganska stort svart bränt hål. men jag vet inte varför. Det är dock inte första gången det händer. Jag tror att vi har köpt lite för billiga glödlampor som har för lite metall i foten varpå detta händer efter en viss tids användning.
Men som släktforskare har jag släkt lite överallt!!!

Hade fest här hemma… men 20.30 var det tyst med musik, tv och datorer… släckt och en massa ljus överallt… Mys!
Kollade runt hos grannar osv… bara något enstaka fönster lös, restan va släckt. Rätt häftigt.
Jag släckte ner allt utom en liten lampa i köket. Tände ljus och bara gottade mig 
Släckte ner alla lampor, men hade jag datorn på .
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

msp: Den va bra, med släktforskningen, asg. Håller på själv så då gäller det väl mig oxå, att man har släkt lite överallt. 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Japp, jag släckte alla lampor också.