Rättigheter & Hjälpmedel
Sprang på denna sidan o tyckte det var en bra idé att lägga ut länken, vet inte om nån redan gjort det. Du hittar många svar o vart man vänder sig.
http://www.sjukvardsradgivningen.se/Innehall.asp?CategoryID=581
Hoppas ni hittar nåt användbart.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Bra att du la ut den. Många vet inte vart de ska vända sig
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Tack. Bättre en gång för mycke än ingen alls.
Hoppas nån iaf får nytta av den. Snubblade över den när jag letade efter nåt annat.
//Baloo forever
Det är så det brukar gå till. Man söker en sak men hittar något annat.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
jag lägger den under våra länkar!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Rita: Tack, det hade jag inte en tanke på, men jag e inte med i huvudet just för tillfället el rättare sagt det e mycke värre än vanligt.
//Baloo forever

putterli puttar ifall nån missat den.
//Baloo forever
Åh vad bra, tack!

Tack för den länken. Den var oerhört användabar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Lånar den länken in till Frivilliga om det går bra. :)
självklart :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Tack, det var snällt.. 

Vi e snälla här 
//Baloo forever
Hej!
Jag visste inte heller… men jag har fått hjälpmedel från arbetsförmedlingen rehab. Väldigt bra sådana. Tangentbord med "rull-stång-mus", kontorstol och arbets-pall… en sax oxå. Allt fick jag noga prova ut med damen från rehab (arbetsförmedlingen) på ERGOHUSET inne i stan (Stockholm). Vet inte om de bara har samarbete med arbetsförmedlingen, men jag tror inte det. Fantastiska saker iallafall för jobb!!!
/Jezzz

Denna länken ska jag kolla igenom sen. Just nu har jag inte tid, ska iväg till skolan. Men tack så mycket för den.
Skaffat mig en "tablet" till datyorn (ett slags ritbord med penna kopplat till USB). Finns i 3 storlekar på www.netonnet.se .
Rekomenderar skarpt detta till alla ni som får ont i händerna av att använda mus eller tutch-pad på datan! Pris: ca 450 till 1500 beroende storlek (om jag minns rätt)
Minsta räcker gott och väl om man bara vill använda den som mus. De andra är mer till olika rit och retuscherings-program.
Lätt att ha i knät, förbättrar arbetsställningen avsevärt om man sitter vid datan mycket.
Bild på mellanstorleken jag skaffade. Musen använder jag ej, använder bara pennan…
/Jezzz