Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1281 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 20 Mars - 09

4 dagar kvar tills min vovve fyller år o 8 tills jag fyller år, visst va jag ego nu, eller hur???

Ska strax gå o lägga mig, ska upp tidigt. Jag o vovven ska till mamsen o röja undan farsans grejer, usch det kommer att bli riktigt jobbigt o många tårar blir det säkert oxå. Sen ska det delas upp vem som ska el vill ha vad osv. Bläääää

Hoppas ni andra får en bra Fredag.

Zimba gör detta mot sin vilja.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

mongu
0

Godmorgon!

Sitter med min värkande rygg. Blir så trött på den. Räcker så väl med all annan värk.

Väntar på MR och vanlig röntgen för att se om det är ett diskbråck. Det hoppas jag att det inte är men tyvärr är symtomen såna.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Anna-Klara
0

Uj uj; Mongu jag hoppas du får de besked du vill ha så du kan få hjälp Obestämd

Zimba; skickar kram.. 

Själv har jag vaknat tidigt idag och fått städat redan - yay! Eller ja, jag har dammsugningen kvar.. Kaffe först :)

Natali
0

Hallåj.

Jag åker nu till Borås, flyget lyfter om 1 timme och 20 minuter.

Så jag kommer inte vara här underhelgen.

Hoppas ni får en bra helg.

Natta

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kajsa-kavat
0

"0 Fy,känner med dig. Det är verkligen otroligt jobbigt att rensa upp efter en kär förälder. Så många minnen som ligger i alla saker….. Skickar styrkekramar till dig.

Själv sitter jag också med en värkande rygg och får ångest över allt som borde göras men inte blir gjort, och det är helg och kanske det kommer någon när det ser ut så här. Neeej jag orkar verkligen inte ta tag i städningen just nu. Kanske i eftermiddag.

Ha en bra dag alla !