Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 841 ggr
Natali
0

OT morron 16 mars

GOdmorgon

Jag har just matat små bäbisarna. De driker nästan alla ur fat nu. Även om det är med lite hjälp. De går upp ok i vikt. I går var en stilla, men fick i henne ordentligt med ersättning så tror hon kommer i gång idag.

I går var jag och red. Ska bli medryttare på en islandshäst. Ska bli så roligt. Äntligen får jag något jag kan se fram emot, förutom katterna då.

I går började jag även måla min två akvareller jag gjort upp på två av katterna. Jag tror det kan bli ´toppen bra. Roligt att göra något.

Nä, nu ska jag äta frukost och sen försöka vila lite.

Ha en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kajsa-kavat
0

Plusgrader och mulet idag, men fåglarna sjunger och börjar leta bomaterial. Jag bortstade av hästarna stora högar med päls, och det kommer väl till pass i talgoxbona. Det märks verkligen att våren är på väg. Så humöret och orken börjar sakta vända tillbaka från sin vinterslummer. Det känns härligt, trots värk här och där så står man liksom ut på ett annat sätt. Så nu ska jag ta tag i dagen………

Anna-Klara
0

Jag vaknade väldigt tidigt i morse, vid 06:30 tiden och jag kunde se en klarblå himmel utanför samt höra fågelkvitter. För en gångs skull blev jag inte irriterad på oljudet KyssFlört

Sen har jag av bara farten skickat iväg en hel masssa jobbansökningar, och på eftermiddagen även läst lite. Har just börjat med Stieg Larsson trilogin (yip, jag är sen.. som vanligt) och är inne på andra boken.

I morgon skall jag till Göteborg för en anställningsintervju och jag är hyper just nu..hur skall jag kunna sova nått i natt?! Förvånad

psst.. en fråga.. har nån sett Tassy på ett tag? Tänker på henne ibland och undrar hur hon har det..

Zimba
0

Anna-Klara: Jag kan säga att Tassy hon pluggar o står i, därför har hon inte riktigt tid med oss. Men jag ska hälsa henne att du frågat efter henne.Så hon har det bra.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

TjockaBerta
0

Grått och kallt. men i morgon kommer solen har de lovat.

>>>Malum domesticum<<<

Anna-Klara
0

Zimba: tack. då vet jag att hon har det bra i alla fall :)

Zimba
0

Anna-Klara; Jadå, du behöver inte oroa dig över henne, hon e som vanligt, asg. Jag sa att du hälsat till henne o bad henne att hoppa in här o skriva nån rad, det kommer säkert, det tar lite tid med den yrhönan, du vet, fnissTyst

//Baloo forever

Anna-Klara
0

Vi tycker om yrhönor, mina löss o jag Kyss

Zimba
0

ASG Oskyldig

//Baloo forever